مکمل بنزین
خبرداخلی

اعلام آمادگی شرکت امداد خودروی ایران برای ارائه خدمات به خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران «سید عباس میرحسینی» در نشست خبری با رسانه‌ها، از آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۷ اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: امداد خودرو ایران با تکیه بر پرسنل خوب و دانش فنی و بر اساس قطعات اصلی ایساکو و نرخ‌های استاندارد، تلاش کرده است تا رضایت نسبی مشتریان را جلب کند. وی با بیان این‌که بر اساس نظرسنجی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتری از خدمات امداد خودرو ایران بیش از ۸۵ درصد است، گفت: بزرگ‌ترین هدف ما بر اساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات ایمن، استاندارد و ارزان به آن‌ها است.

میانگین انتظار مشتریان؛ ۲۵ دقیقه

میرحسینی، با بیان این‌که میانگین زمان انتظار امداد خواهان ۲۵ دقیقه است، گفت: در شهر تهران میانگین زمان ۱۵ دقیقه نیز داشته‌ایم، اما به دلیل این‌که خدمات سراسری ارائه می‌شود، میانگین زمان انتظار از لحظه تماس مشتری تا زمانی که امدادگر به محل می‌رسد ۲۵ دقیقه است و به دنبال کاهش آن هستیم. میرحسینی، در پاسخ به این سؤال که چرا ارائه خدمات به مشتریان از طریق مکان‌یابی آنلاین صورت نمی‌گیرد، بیان کرد: ۹۹ درصد این مشکل را پلتفرمی که بیش از دو سال است در حال طراحی و توسعه آن هستیم و در سال ۱۴۰۳ معرفی و رونمایی می‌شود، حل خواهد کرد و ۸۰ درصد درخواست خدمات امداد خودروی ایران نیز بر از طریق این پلتفرم ثبت خواهد شد. در این پلتفرم، مشکلات لوکیشن، پروفایل، مشخصات و سابقه خدمات‌رسانی به مشتریان رفع شده و پیش‌بینی می‌شود از این طریق، کاهش زمان انتظار امداد خواه به میزان سه دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی از آمادگی ارائه خدمات امدادی به خودروهای برقی خبر داد و افزود:

در حال حاضر خدمات حمل این محصولات به پایگاه‌های ثابت خودروهای برقی ایساکو صورت می‌گیرد و در سال آینده نسبت به توسعه خدمات اقدام خواهیم کرد؛ هم‌چنین در سال آینده از موتورسیکلت‌های برقی در ناوگان امداد خودروی ایران استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا