مکمل بنزین
خبرداخلی

هشدار شرکت امداد خودروی ایران برای استفاده از امدادهای متفرقه

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران «سید عباس میرحسینی» در نشست خبری با رسانه‌ها، در رابطه با امدادهای متفرقه هشدار داده و گفته است: امداد خودروهای متفرقه که سراسری نبوده و بعضاً موجب ایجاد مشکل برای مردم می‌شود، با نرخ‌های متفاوت و تعمیرات غیراستاندارد فعالیت کرده و در مواردی با خودروهای متفرقه فعالیت می‌کنند که خود نیاز به امداد دارد. این امدادگران با خدمات غیرتخصصی به خودروها و مشتریان آسیب وارد می‌کنند. میرحسینی، با تأکید بر این‌که مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات امداد خودرو ایران استفاده کنند، بیان کرد: این خدمات از طریق سر شماره ۰۹۶۴۴۰ یا کانال‌های ارتباطی نظیر سایت امداد خودرو ایران، اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر صورت می‌گیرد.

ارتقای سطح خدمات در سال ۱۴۰۳

وی با بیان این‌که برای سال جدید، برنامه‌های متنوعی برای ارتقای سطح خدمات داریم، گفت: در سال گذشته و در کلان‌شهر تهران، پلیس تلاش کرد تا امداد خودروهای استاندارد را جدا کرده و با متفرقه‌ها برخورد کند، اما همچنان هنوز در بزرگراه‌ها مشکلاتی داریم و لازم است برای آرامش خاطر مشتریان، رسیدگی بیش‌تری صورت گیرد. مدیرعامل امداد خودرو ایران، افزود: در راستای توسعه خدمات در بزرگراه‌ها و ارائه خدمات بهتر، با برخی بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها نظیر تهران-شمال قرارداد بسته‌ایم و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت داریم، هرچند این اقدام برای ما هزینه زا است، اما مایل هستیم مردم از خدمات استاندارد استفاده کنند. برای حضور در آزادراه غدیر نیز قرارداد بسته‌ایم و در حال پیشبرد اقدامات هستیم.

خطر جانی امدادگران با فعالیت امدادهای متفرقه!

وی با اظهار نگرانی از فعالیت شرکت‌های متفرقه امدادرسانی برای ارائه خدمات بی‌کیفیت و گران به مشتریان، گفت: در برخی مناطق امدادهای متفرقه به‌صورت انحصاری فعالیت می‌کنند که امدادگران ما امنیت جانی در آن مناطق ندارند و بارها مورد آزار و آسیب قرار گرفته‌اند. وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص فعالیت امداد خودروهای متفرقه و نیز رسیدگی به شکایات مشتریان در صورت ناراضی بودن از خدمات امداد خودرو ایران، عنوان کرد: اعتقاد ما این نیست که کسب‌وکار امدادگران متفرقه را کوچک کنیم، بلکه معتقد هستیم هرکسی که استاندارد دارد، متخصص بوده و از قطعات اصل استفاده می‌کند، باید کار کند. ما نمی‌توانیم صد در صد سهم بازار را در اختیار بگیریم، بنابراین همه باید مشغول باشند.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با تأکید بر این‌که امدادگران متفرقه باید متخصص و استاندارد بوده و نیز از جایی مجوز دریافت کرده باشند، گفت: حتماً باید بر روی قیمت و کیفیت اقدامات این امدادگران نظارت صورت گیرد، اما بسیاری از امداد خودروها بدون مجوز فعالیت می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که در سال آینده و به‌وسیله پلتفرمی، در همکاری با پلیس، تمامی امدادگران استاندارد، دارای مجوز و متخصص را تحت پوشش قرار داده و مردم برای دریافت امداد از ایران‌خودرو و سایپا یا هر جای دیگری، به این پلتفرم مراجعه کنند. در این پلتفرم آموزش‌های واحد به امدادگران ارائه خواهد شد و درنهایت، قیمت‌ها واحد شده و کانال‌های پی گیری برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد. وی افزود: اگر مشتریان از مبلغ فاکتور خدمات امدادی یا نوع خدمت و رفتار امدادگران ایران‌خودرو رضایت نداشته باشند، می‌توانند از طریق CRM امداد خودرو ایران یا CRM گروه صنعتی ایران‌خودرو اقدام کرده و شکایت خود را ثبت کنند.

شبکه امداد خودرو ایران با کارکنان بامهارت و آموزش‌دیده

وی با بیان این‌که شرکت امداد خودرو ایران دارای بیش از ۱۰ دفتر منطقه‌ای است که در هر دفتر به‌صورت میانگین ۳۰ کارمند بامهارت و آموزش‌دیده فعالیت می‌کنند، گفت: این مجموعه در حدود هزار و ۵۰۰ شهر و روستا امدادگر فعال داشته و بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر، خدمات جاده‌ای ارائه می‌دهد. هم‌چنین امداد خودروی ایران هزار و ۵۰۰ امدادگر متخصص و آموزش‌دیده دارد که از ابزارهای مخصوص و استاندارد استفاده می‌کنند. میرحسینی با تأکید بر این‌که خدمات امداد خودروی ایران شبانه‌روزی است، عنوان کرد: تعداد خدمات برای امداد خودرو تقریباً روزانه سه هزار خدمات امدادی است. این مجموعه نه‌تنها به محصولات ایران‌خودرو خدمات تخصصی ارائه می‌دهد، بلکه به تمام محصولات فارغ از برند، خدمات عمومی ارائه می‌دهد. سیاست کلان ایران‌خودرو جلب رضایت مشتری است، ما تلاش کرده‌ایم جمله و کلمه امدادی را تقویت کنیم. مزیت رقابتی ما این است که در تمام نقاط ایران به‌صورت برخط و زنده حضور داریم. مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان این‌که در چند سال گذشته و در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی، تلاش کرده‌ایم از تکنولوژی‌های جدید بهره گیریم، اظهار کرد: مرکز تماس ما قابلیت پاسخ‌گویی به ۵۰۰ تماس به‌صورت لحظه‌ای و هم‌زمان را دارد در کنار آن تلاش کرده‌ایم از تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی استفاده کنیم؛ در سال ۱۴۰۳ می‌توانیم بهره‌وری کامل از تکنولوژی‌های نوین داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا