مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان GT-R بعدی؛ برقی و خودران!

نسل بعدی نیسان GT-R در انتظار افزوده شدن فناوری رانندگی خودکاری است که به احتمال زیاد، برای آموزش رانندگی به صاحبان این خودروی قدرتمند طراحی شده است!

معاون مدیرکل کمپانی نیسان؛ Ponz Pandikuthira، در مصاحبه‌ای با یک مجله فروش اتومبیل در توکیو، از برنامه‌ریزی این کمپانی برای طراحی سیستمی مستقل گفت که از دخالت راننده در رانندگی نمی‌کاهد؛ بلکه او را بهتر رانندگی کردن کمک خواهد کرد.

2017-Nissan-GT-R-FL-22a

او می‌گوید: «من هم مثل شما عاشق رانندگی و خودرو هستم؛ بنابر این به شما اطمنینان می‌دهم که تکنولوژی نیسان هیجان رانندگی را بیشتر می‌کند و در صدد از بین بردن آن نیست. تصور کنید که شما سوار بر یک دستگاه نیسان GT-R شده‌اید و بر اساس یک سناریو از پیش تایین شده خودرو به شما کمک می‌کند که چگونه رانندگی کنید؛ فرمان را بهتر بشناسید و از آن به خوبی استفاده کرده و یک رانندگی سریع و پر سرعت را تجربه کنید. این چیزها بسیار مفید بوده و رانندگی را هیجان انگیز و لذت بخش تر می‌کند».

با این اوصاف ما باید منتظر یک خودروی اسپرت ویژه و احتمالا برقی، همراه با سیستم رانندگی مستقل باشیم؛ زیرا Pandikuthira در این مصاحبه گفته است: «چه کسی می‌داند که GT-R بعدی برقی است یا نه! این تکنولوژی هیجان واقعی را به راننده القاء می‌کند».

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا