مکمل بنزین
رپورتاژ

تجهیز خودروهای امداد آرین دیزل برای خدمات‌رسانی به محصولات جک و شکموتو

شرکت آرین دیزل که طی چند سال اخیر با عرضه کامیونت‌های جک و همین‌طور کامیون‌های شکموتو موفق شده سهم قابل‌توجهی از بازار وسایل نقلیه تجاری کشورمان کسب کند، به‌منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش خود و افزایش رضایتمندی خریداران، اقدام به تجهیز ناوگان خودروهای امداد خود در سراسر کشور کرده است. این اقدام، بخشی از تلاش‌های مستمر این شرکت برای حفظ جایگاه برتر در بازار محصولات جک و شکموتو و نیز گسترش فعالیت‌های تولیدی محسوب می‌شود.

آرین دیزل به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرضه وسایل نقلیه تجاری، علاوه بر اینکه به دنبال افزایش تولید محصولات خود و افزایش سهم بازار است، به خدمات پس از فروش هم توجه ویژه‌ای دارد. بدین منظور، این شرکت ناوگان امداد خود را در سراسر کشور تجهیز کرده است تا توانایی خود برای ارائه خدمات فوری، سریع و کارآمد به کلیه مالکان محصولات جک و شکموتو را افزایش دهد. ازآنجایی‌که خدمات پس از فروش خصوصاً در حوزه خودروهای سنگین اهمیت بسیار بالایی برای خریداران دارد، این اقدام آرین دیزل به‌عنوان یک مزیت رقابتی، جایگاه این شرکت را در بازار کشور تقویت خواهد کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی آرین دیزل، برخورداری از شبکه نمایندگی‌های گسترده است که شامل نزدیک به 40 نمایندگی در سراسر کشور می‌شود. این نمایندگی‌ها آماده ارائه خدمات به کلیه خریداران هستند و پشتیبانی قدرتمندی را برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت فراهم می‌کنند. همچنین تجهیز این ناوگان امداد نشان از تعهد آرین دیزل به ارائه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و جلب رضایت خریداران دارد. با این ناوگان جدید، آرین دیزل می‌تواند با سرعت و کیفیت بهتری خدمات مختلف را به خریداران خود ارائه کند.

این شرکت علاوه بر عرضه کامیونت‌های جک در نسخه‌های 6 تن، 8.5 تن و 9 تن، مدتی است با تولید کامیون‌های شکموتو در انواع کِشنده، کمپرسی و باری، تنوع سبد محصولات خود را بیشتر کرده و با پاسخگویی به طی بیشتری از نیازها توانسته سهم خود را از بازار وسایل نقلیه تجاری کشور افزایش دهد. این اقدام جدید نیز نشان می‌دهد که آرین دیزل علاوه بر افزایش تنوع محصولات، به توسعه سطح خدمات پس از فروش هم توجه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا