مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از خودروهای سدان و کراس اور کادیلاک در اواسط سال 2018!

کمپانی کادیلاک ارائه محصولات خود را از اواسط سال 2018 آغاز کرده و نخستین مدل جدید آن کراس اور خواهد بود. در ابتدا این تصور وجود داشت که نخستین خودروی جدید این کمپانی سدان باشد و با هدف رقابت با مرسدس بنز CLA وارد بازار شود. با این وجود، کارشناسان سایت Automotive News ادعا می‎کنند که یوهان دو نیسچن رئیس کمپانی کادیلاک با توجه به افت بازار سدان ایده چنین خودرویی را کنار گذاشته است، یعنی این کمپانی در عوض پتانسیل خود را به تولید سدان‎های بزرگتر و انواع خودروهای شاسی بلند یا کراس‎اور اختصاص خواهد داد.

در اواسط سال 2018 شاهد ارائه کادیلاک ATS جدید هستیم که نام آن احتمالا CT4 خواهد بود. پس از آن دو خودروی کوپه و کانورتیبل رونمایی خواهند شد. در همان سال، خودروی کامپکت کراس‎اور XT3 نیز در قالب مدل XT5 جدید ارائه خواهد شد.

حدود شش ماه بعد، خودروی CTS نیز از رده خارج شده و نسل بعدی آن با نام CT5 وارد بازار می‎شود. حدود یک سال بعد، این کمپانی یک خودروی کوپه وارد بازار خواهد کرد. در همان سال، مدل CT6 فعلی دستخوش تغییرات ظاهری شده و ممکن است در سال 2020 با خودرویی دیزل روانه بازار شود.

همچنین، انتظار می‎رود در سال 2019 شاهد خودروی کراس‎اور جدید با شاسی مدل XT5 با فاصله زیاد بین دو محور آن باشیم. در سال بعد، این پیشرفت بزرگ می‎تواند مجددا طراحی شده و عظیم‎تر از همیشه گردد.

2016-Cadillac-CTS-V-Sedan-15a

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا