مکمل بنزین
گزارش

تیگارد به کرج رسید! افتتاح هفدهمین نمایندگی در شهرک اتومبیل گودرزی

در مراسمی با حضور مدیران ارشد شهرک اتومبیل گودرزی، شرکت سانیار موتور پارسیان و جمعی از اصحاب رسانه، هفدهمین نمایندگی رسمی تیگارد در ایران و اولین شعبه آن در استان البرز، در شهر کرج افتتاح شد. این نمایندگی که در بلوار کاج شهر کرج واقع شده است، به ارائه خدمات فروش و پس از فروش کلیه محصولات تیگارد، شامل کراس اوور تیگارد X35 و پیکاپ تیگارد L7 پلاس به مشتریان استان البرز می‌پردازد.

گامی بلند در جهت توسعه شبکه فروش تیگارد:

افتتاح این نمایندگی، نقطه عطفی در توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش تیگارد در ایران به شمار می‌رود. با راه‌اندازی این شعبه، مشتریان ساکن استان البرز و سایر نقاط کشور می‌توانند به آسانی به محصولات و خدمات تیگارد دسترسی داشته باشند.

امکان تست درایو و بازدید از جدیدترین محصول تیگارد:

علاقه‌مندان به خودروی تیگارد در این نمایندگی می‌توانند از نزدیک با جدیدترین محصول این شرکت، یعنی پیکاپ تیگارد L7 پلاس آشنا شده و برای تست درایو کراس اوور محبوب تیگارد X35 نیز اقدام کنند.

خدمات پس از فروش گسترده:

علاوه بر خدمات فروش، نمایندگی تیگارد شهرک اتومبیل گودرزی، خدمات پس از فروش کلیه محصولات این شرکت را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیرات تخصصی، تامین قطعات یدکی و ارائه گارانتی معتبر است.

مدیران شهرک اتومبیل گودرزی و شرکت سانیار موتور پارسیان در این مراسم، بر تعهد خود به ارائه بهترین خدمات به مشتریان در این نمایندگی جدید تاکید کردند. آنها همچنین از برنامه‌های خود برای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش تیگارد در سراسر کشور خبر دادند.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا