مکمل بنزین
مقایسهبرگزیده‌ها

مقایسه H30 کراس و برلیانس H320

مقایسه H30 کراس و برلیانس H320

به‌زودی ایران خودرو مراحل واگذاری محصول جدید خود را آغاز می‌کند. H30 Cross متولد شرکت دانگ فنگ چین است که شریک تجاری پژو محسوب می‌شود. احتمالا ورود این خودرو به کشورمان در نتیجه بخشی از قرار داد همکاری ایرانخودرو و پژو بوده است. این خودروساز چینی در این کشور آسیای شرقی از نام و آوازه خوبی برخوردار است و به‌عنوان چهارمین خودروساز برتر چین شناخته می‌شود. یکی از دلایل موفقیت این شرکت فعالیت‌های مشترک با برندهای خودروساز بزرگ دنیا مانند نیسان، کیا، پژو-سیتروئن و هوندا بوده و نتیجه این همکاری بدست آوردن تجربه زیاد بوده است. در مقابل این خودرو یک محصول چینی دیگر قرار دارد، خودرویی که چند ماهی است در خیابان‌های کشورمان تردد می‌کند برلیانس H320 توسط گروه خودروسازی سایپا به بازار ایران عرضه شد. امروز در سایت چرخان این دو خودرو را با هم مقایسه خواهیم کرد تا شما بیشتر با آنها آشنا شوید. با ما همراه باشید…

مقایسه H30 کراس و برلیانس H320

طراحی ظاهری

اچ‌سی کراس به‌عنوان یک محصول ضعیف از دانگ فنگ عرضه شده که بسیاری این خودرو را ضعیف‌ترین محصول این شرکت می‌دانند. اچ‌سی کراس بر اساس یک پلتفرم قدیمی طراحی شده که دیگر در دنیای خودرو جایی ندارد و ظاهر قدیمی این خودرو به همین دلیل است. اما خوشبختانه در کشورمان محصولاتی که هم‌رده با این خودرو هستند برتری چشمگیری ندارند، اچ‌سی کراس به‌عنوان یک خودروی ارزان قیمت در بازار کشورمان، چهره قابل قبولی دارد، در قسمت ابتدایی خودرو، جلو پنجره بزرگ و چراغ‌های کشیده به چشم می‌خورد و سپر نیز طراحی نسبتا ساده‌ای دارد. چراغ‌های عقب خودرو، بدون شک نام محصولات ولوو را در ذهن شما تداعی می‌کند.

brilliance_h320_2

برلیانس H320 از طراحی بهتری نسبت به اچ‌سی کراس برخوردار است و یکی از دلایل این طراحی زیبا می‌تواند همکاری برلیانس و بی‌ام‌و باشد. در قسمت جلو چراغ‌ها و جلوپنجره از طراحی جدیدی برخوردار هستند. محصول زیبای پارس خودرو شباهت‌هایی با بی‌ام‌و سری یک دارد و ابعاد و فرم کلی آن دلنشین است. نمای عقب خودرو نیز هوشمندانه طراحی شده و چراغ‌ها و بدنه عضلانی به‌خوبی شکل گرفته‌اند. در کل اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری یک خودرو را انتخاب کنیم، برلیانس به‌صورت کاملا مقتدرانه شایسته انتخاب است.

هرچند باید تکرار کنیم که انتخاب ظاهری یک خودرو امری کاملا سلیقه‌ای‌ست!

tfbwvpp2t5

طراحی داخلی کابین

در طراحی اچ‌سی کراس نمای داخلی خودرو که شباهت‌هایی نیز با محصولات پژو دارد، اگر چه ساده بوده اما از طراحی خارجی خودرو بهتر است. طول ‌اچ‌سی کراس ۴.۳ متر بوده و اندکی از ۲۰۶ صندوق‌دار بزرگتر است اما فاصله بین دو محورش حدود ۲۰ سانتی‌متر بیشتر از ۲۰۶ است. بنابراین با فضای داخلی بیشتری نسبت به ۲۰۶ صندوقدار مواجه هستید.

Brilliance-H320-interior

سادگی کابین برلیانس H320 بیشتر از اچ‌سی کراس است. این سادگی نیز همانند محصولات بی‌ام و بوده اما کمی بیش از حد ساده! صندلی‌ها بزرگ و جادار بوده و در داخل کابین فضای کافی برای آرامش شما وجود دارد. تمام دکمه‌ها و ادوات کنترلی خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما به سادگی به آنها دسترسی خواهید داشت، البته جنس کابین از پلاستیک ارزان قیمت است که به‌نظر نمی‌رسد اچ‌سی کراس بهتر از این خودرو باشد. برلیانس طولی معادل 4.210 متر دارد و عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب 1.755 و 1.460 متر است.

cemgqien3r

پیشرانه

اچ‌سی کراس با موتور TU5 عرضه شده که از لحاظ خدمات پس از فروش، کارمندان ایران خودرو در بخش تعمیرات با این موتور بسیار آشنا هستند. بیش از این، این شرکت از پیشرانه TU5 در پژو 206 تیپ 5 و 6 و رانا استفاده کرده بود. این موتور با حجم ۱.۶ لیتری، توانایی تولید 105 اسب بخار و 142 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. از لحاظ انتقال قدرت دانگ فنگ بسیار خوب عمل کرده و گیربکس‌های بی‌کیفیت پژو را با گیربکس‌های ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی ژاپنی معتبر AISIN تعویض کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده از سوی دانگ فنگ و ایران‌خودرو، اچ‌سی کراس مصرف سوخت 6.1 لیتری در هر صد کیلومتر دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۲.۵ ثانیه است.

Brilliance-H320-hatchback

در مقابل، برلیانس از موتور ۱.۵ لیتری با توان خروجی 103 اسب بخار نیرو در 5800 دور در هر دقیقه، و گشتاور 143 نیوتنی در 3800 تا 4200 دور در دقیقه بهره می‌برد. این موتور از لحاظ عملکرد کمی ضعیف‌تر از موتور TU5 اچ‌سی کراس است. گیربکس اتوماتیک چهار سرعته مجهز به تیپ ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو به عهده دارد. اگرچه این گیربکس عملکرد خوبی دارد اما گیربکس‌های AISIN در دنیا مطرح هستند و همین یک نام برتری اچ‌سی کراس را نشان می‌دهد.

cj0qcvw2x6

تجهیزات

محصول جدید ایران خودرو به صورت استاندارد تجهیزات خوبی دارد که از جمله آنها می‌توان به رینگ آلومینیومی 16 اینچی، قابلیت تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، کامپیوتر سفری، چراغ‌های جلو هالوژن، چراغ مشایعت تا منزل، چراغ مه شکن جلو و عقب، گرم‌کن آینه، سانروف برقی دو حالته، پاور ویندوز، جا عینکی، گرم‌کن شیشه عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، صندلی پارچه‌ای دو رنگ، غربیلک فرمان چرمی، سیستم صوتی مجهز به پخش MP3 و USB دارای 6 بلندگو، تهویه مطبوع اتوماتیک، مانیتور 6.5 اینچی لمسی به همراه GPS و دوربین دید عقب با قابلیت پخش فایل‌های تصویری، هندزفری بلوتوث، اسپویلر عقب، صندلی‌های تاشو عقب و کنسول میانی صندلی‌های جلو اشاره کرد. البته باید توجه داشت مثل همیشه امکان تغییر برخی از این تجهیزات در خودروهایی که ایران خودرو تحویل می‌دهد، وجود دارد.

h320_n2

برلیانس H320 با تجهیزاتی مانند، کیسه هوای جلو (راننده و سرنشین جلو)، سیستم ترمز ABS+EBD، سانروف برقی، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با استفاده از ریموت کنترل، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، تنظیم الکتریکی آینه های جانبی، سیستم تاشو برای صندلی عقب، میله ضربه‌گیر درهای جانبی، باز شدن خودکار درها هنگام تصادف، سیستم ضد سرقت موتور و صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس (صندلی کودک) عرضه شده است. هر ۲ خودرو تجهیزات کافی برای راحتی ۵ سرنشین دارا هستند و در این بخش تعداد تجهیزات اچ‌سی کراس کمی بیشتر است اما هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو با تجهیزات کامل در ایران عرضه می شود یا خیر! در کاتالوگ ارائه شده از سوی ایران‌خودرو نام برخی از این آپشن‌ها به چشم نمی‌خورد.

1

کلام آخر

هر دو خودرو بسیار نزدیک به هم هستند ولی بر روی کاغذ اچ‌سی کراس به جز چهره نه چندان دلچسب خود در سایر بخش‌ها از برلیانس H320 برتر است. اچ‌سی کراس احتمالا با قیمت تمام شده ۴۴ میلیون تومان عرضه خواهد شد و برلیانس در حال حاضر نزدیک به ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به تمام سخنان بیان شده و همچنین قیمت بالاتر برلیانس، به‌نظر می رسد اچ‌سی کراس ارزش خرید بالاتری دارد، اما باید توجه کرد که این خودرو هنوز به دست مشتریان نرسیده تا بتوان بررسی دقیق‌تری از این محصول داشت.

به گروه تلگرامی اچ30 کراس ملحق شوید!

Telegram-Group-H30-Cross

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫43 دیدگاه ها

  1. كولر برليانس دستيه نه حالت اتو داره نه دما رو نشون ميده اونوقت شما ميگين اتوماته!!!

    1. سلام اطلاعات مندرج شده بر روی کاتالوگ برلیانس اتوماتیک اینگونه است و اچ‌سی‌کراس هم شرایط مشابه دارد.

        1. متاسفاه این هم نمونه ای از کم فروشی در کشورمان است

  2. خیلی متاسفم … واقعن چی فکر کردین این خودرو برلیانس اصلا” با این محصول ایرانخودرویی ندیده با اون موتور قشنگش قابل مقایسه نیست.بذارید سری دوم و سومش بیاد ببینین از هرجایی آب میاد داخل از هرجایی صدا درمیاد.. اونموقع میگید اه کاش 206 تیپ 6 میگرفتم.. برلیانسه درسته قطعش کمه ولی شناسنامه داره بشینین روشن کنین میفمین!

    1. سلام/ لطفا مقاله را با دقت مطالعه کنید، در متن ذکر شده که این خودرو هنوز تحویل داده نشده که دقیق تست شود. همچنین برلیانس شناسنامه چندان پر رنگی نداره می‌توانید در سایت های خارجی جستجو کنید. دانگ فنگ ار لحاظ رتبه‌بندی در چین قوی تر از برلیانس هست و جایگاه بالاتری دارد. البته من قصد طرفداری ندارم و این خودرو هم تا عرضه نشود ضعف آن مشخص نمی شود. موفق باشید

  3. دانگ فنگه تو كلاس x50 هست نه برليانس ولى در كل چون ما ايرانيا جمال باز هستيم برليانس رو ترجيح ميديم

  4. اصلا چرا کمپین نخریدن محصولات ایرانخودرو و سایپا ادامه ندادین تا الان ماشینهای اروپایی وارد میکردن نه اشغال چینی مردم ایران نگاه به به ماشین با چهار پنج میلیون خریدن کردن همه هجوم اوردن خریدن اونایی این اشغالا چینی خریدن یه مشت ادم نفهم هستن دلشون خوش کردن به ارزونیشون جا این کاراتون برید کمپین نخریدن خودرو بزنید و تا اخرش وایسید حتی ماشین با یک میلیون و ماهی صد هزارتومن هم دادن نگیرین و حتی گفتن خودرو اروپایی و امریکایی وارد میکنیم به یه شرط بخرین قیمت اروپایی تو اینترنت بگردین بگیرید فقط با ده درصد بالاتر بخرین

    1. نفهم خودتی و هفت جد و ابادت…ننه بابات بهت ادب یاد ندادن؟بی فرهنگ

    2. وقتی ماشینو سوار نشدی خیلی نفهم هستی که توهین میکنی

    3. با سلام اول اینکه درست صحبت کن نفهم رو باید از طریقه پست گذاشتن فهمید در ثانی h30 و برلیانس از خیلی ماشین های ایرانی مال 10000 سال پیش همچون پراید .405.تیبا وِِِِ…. خیلی بهتره کسایی که دارند میفهمند چی میگم

  5. من خودم ثبت نام کردم برای اچ سی و نمیتونین بگین که این ماشین چینی هست موتورش ماله همون ۲۰۶فرانسه ی خودمونه و گیر بکسش اصل ژاپنه فقط بدنه چینی هست که اونم هر پسند کرد خودش میدونه و خانوادش به نظر من بهترین ماشین از لحاظ قیمت ،امکانات،قدرت و…هست(کیفیت رو نمیتونم بگم)
    امید وارم شما هم بخرین و راضی باشین

    1. با تحقیق و مقایسه با خودروهای دیگر و از همه مهمتر مشورت با کسانی که h30 داشتند اقدام به خرید اون کردم. خوشبحتانه نه تنها ناامیدم نکرد بلکه بسیار فراتر از انتظاراتم ( با توجه به سطح قیمت و خودروهای هم رده خودش ) ظاهر شد و از خریدش راضیم. تنها ایراداتی که میتونم بهش بگیرم جایگاه نسبتا پایین مانیتور و فلاشر در کنسول و اینکه صندلیها کمی میتوانست راحتتر تعبیه شود. البته فضای پای سرنشینان جلو و عقب خیلی راحت و بینظیره. گیربکس بسیار ژاپنی نرم و پرقدرتی داره که با خودروهای داخلی مثل 207 اتومات که در تعویض دنده تقه میزنه و تاخیر داره قابل مقایسه نیست و اگه بهش دقت کنی دقیقا میتونی مثل دنده دستی در هر زمان دنده دلخواه خودتو ازش بگیری ( با نوع فشار به پدال گاز و زمان رها کردن اون ) من که در سربالایی های تند کوهستانی و با کولر روشن و دو سرنشین هر لحظه خواستم شتاب کافی برای خودروهای هم رده و حتی کمی قیمت بالاتر از خودشو بهم داد. در کل با توجه به قیمت از تمام هم قیمتای خودش امکانات بهتری داره و ازشون سره.از خریدش پشیمون نمیشین.4 کیسه هوا و 3 سال گارانتی هم از امتیازات خرید h30 Cross چینیه که با موتور tu5 که تمام قطعاتش توی بازار فراوونه تکمیل میشه

  6. به نظر من بسیار اچ سی ماشین خوشگلیه . به نسبت قیمتش که خیلی عالیه همه چی اش مناسبه

  7. من اچ سی خریدم نسبت به قیمتش خیلی عالیه لطفا اونهایی که سوار نشدن حرف مفت نزنن

      1. عزیزم اگه بلد نیستی تو سربالایی از ماشین اتوماتیک شتاب بگیری و بااصطلاح با گیربکس حرف بزنی و حرفشو بفهمی همون پرایدتو سوار شو و نظز الکی نده. با کولر روشن و سربالایی کوهستانی و سه سرنشین براحتی از پس سبقت برمیاد بشرطی که درک کنی کی و چقدر گاز بدی و چه وقت فشلر پاتو کم کنی تا دنده رو سبک تر کنه….

  8. سلام لطفا اونیکه واقعا امتحان کرده نظر بده کوچیک همتون علی اصغر

  9. سلام لطفاً هر کسی که سه چهار ماهه اچ سی کراس داره بیاد بگه که راضی هست یا نه؟ وجدانی بگید نه چون خودتون دارید، با صداقت میتونید به انتخاب درست بقیه هم کمک کنید

    1. من از اول دی اچ سی رو دارم و کاملا راضیم..‌ تو سر بالایی هم اصلا کم نمیاره.. عاشق صدای موتورشم

  10. سلام.من دیدم.از صاحبشون پرسیدم راضی هستن.حتی تو سربالایی ها.زیبا که بود.اگه موتورش همونtu5اصل باشه به نظر خوب میرسه.

  11. من از اول دی ماه اچ سی رو دارم، و خیلی راضیم.. اصلا هم تو سربالایی کم نمیاره.. عاشق ظاهر و صدای موتورشم

  12. سلام
    دوستان من ۴ ماه اچ سی دارم خیلی ازش راضی هستم با این قیمت عالیه

  13. سلام از آبانماه h30 گرفتم و تجربیاتم رو بهتون میگم من هم بین ساندرو و ایکس ۵۰ و برلیانس تو شک بودم تا این ماشین اومد و نقدی هم خریدم راستش دلیل خریدم این بود که اولا به لیفان اولویت داره چون تو ایرانخودرو تولید میشه و همه جام نمایندگیش هست نسبت به برلیانس بهتره چون موتور و گیربکسش شناخته شدست و نسبت به ساندرو هم از نظر ظاهر و اتاق و آپشن خیلی بهتره .الانم که نزدیک شش ماه سوارم و ده هزارتا باهاش رفتم اولش گفتن بعد یه مدت مصرفش میره بالا که دقیقا عکس این حرف شد گفتن داشبورد به صدا میفته به هیچ وجه نیوفتاد گفتن اتاق سنگینه موتور نمیکشه در حالیکه پشت ایکس ۵۰ نشستم واقعا افتضاحه با ساندرو پسر داییم هم درگ گذاشتیم گذاشتمش رو حالت اس خیلی بهتر و سر تر از ساندرو بود

  14. سلام
    متأسفانه گیربکس خوبی ندارند و من هردوتا تست کردم و دنده اتومات برلیانس و اچ سی در سبقت دنده رها میکنند و شما فکر کن من تو سبقت هستم و میخوام از حداکثر توان پیشرانه استفاده کنم.اما خودرو در این هنگام دنده میدهد هر دوتای برلیانس و اچ سی را تست کردم
    واقعیت این است که گیربکس های نصب روی این دو خودرو بسیار بی کیفیت هستند
    با اسم آلمانی و ژاپنی کلاه بزرگی سره بسیاری از آشناهای ما اومد
    بنده با کمال احترام به دوستانی که علاقمند به اچ سی هستند باید اعلام کنم برلیانس دنده دستی بسیار مناسب تر از خودرو هایی چون ال90 یا دنا هستند
    و از سری های اتومات یا اچ سی برتری قابل ملاحظه ای دارند
    خودروی بنده از شرکت هیوندایی هست اما تجربه ی سواری طولانی با این دو خودرو را هم بدست آوردم.در کل هر دو موتور اچ سی با برلیانس واقعیت این بود که در سربالایی ها کم می آوردند.اما برلیانس شتاب بهتری را بمنمنتقل میکرد..امیدوارم هرچه زودتر خودروهایی با کیفیت و بروز شده ی جهانی جای خط تولید های نچندان مناسب ما را بگیرند..شاد باشید

    1. سلام دوست عزیز
      ایا شما شخصا این تست رو انجام دادید یا از کسی شنیدید.
      در رابطه با اچ30 گیربکس دارای حالتهای اوردرایو و اسپرت میباشد.اگ گیربکس رو در هرکدوم از دو حالت یاد شده قرار بدید خودرو با قدرت و شتاب بسیار بالایی سربالاییها رو طی میکنه (تجربه شخصی بنده طی 2 ساعت رانندگی تو جاده چالوس) من کلا سه چهار ساعت سوار این ماشین شدم ماشین خودم تویوتا کمری 2007 هست ولی انصافا بدون تعصب اچ رو پسندیدم.گیربکس خودرو واقعا ژاپنیه واین بار ایران خودرو کلاه سر مردم نذاشته کیفیت مونتاژ هم واقعا خوب بود.قطعات داخلی و متریال داشبورد کاملا بی صدا و با کیفیت بود

  15. به نظر بنده قیاس این دو اشتباه می باشد چون در واقعیت برلیانس اچ 330 اتومات خیلی سرتره و اختلاف قیمت حدود 10 میلیون تومانی هم بی خود نیست تنها مزیت اچ سی کراس که اون هم کراسش قلابیه قیمت پایین ترش هست

  16. جالب بودم اومدم تحلیلتونو بخونم دیدم تو خط اول اولین جمله نوشتین دانگ فنگ اچ سی بدترین خودرو دانگ فنگ است!!! عجب تحلیل و نتیجه گیری ای!!!!

  17. نظر…سلام دوستان من برلیانس ۲۳۰ دارم ۵۰ تا باهاش رفتم خداییش راضیم دوستان باید سوار شین راحتیشو درک کنین .اچ سی هم ماشین خوبیه هرکی سلیقش محترمه

  18. دوستان ما اچ سی کراس خریدیم و تجربمو در اختیارتون میزارم. وقتی تو اچ سی میشینی و باهاش رانندگی میکنی حس یه خودروی چینی رو نداری.شتاب قابل قبولی داره ولی جزو ماشینای تندو تیز نیست.ولی در جاده و شتاب ثانویش بسیار خوبه که مدیون گیربکس ژاپنیشه چون توی ۲۰۶ اتومات شما تعویض دندرو به وضوح احساس میکنی ولی تو اچ سی خیلی نرم دنده ها عوض میشن و ۸۰ تا به بالا ماشین خیلی خوب شتاب میگیره . سواریش بسیار نرمه واصلا با خانواده پژو و بلریانس قابل مقایسه نیست. اتاقش واقعا جا داره. آپشنهاشم همش روشه بجز پاور ویندوز توی رنج ۵۰ میلیون واقعا بیرقیبه.

  19. نقد و بررسی بطور مشخصی سمت برلیانس غش کرده بود! ینی خیلی دوس داشت بگه که برلیانس خیلی بهتره
    مثلا به ABS+EBD و کیسه های هوای اچ سی اشاره ای نشده اصن

  20. من و دوستم باهم مرداد باهم دو تا برلیانس h320 درآوردیم ولی دوستم بعد از 2 ماه فروختش و یک آوانته مدل 89 اتومات خرید
    برلیانس چهار ماه داشتم فروختمش آشغال ترین و گَند ترین ماشینی بود که داشتم رنگ سپراش زود میرن سر بالایی ها کم میاره بعضی وقتا استارت نمیخوره و با 2 استارت روشن میشه اما پسر خواهرم اچسی کراس داره و سربالایی خونه پدرم رو به راحتی بالا میاد اونم باسرعت 60 با دور موتور مناسب ولی من هروقت میخوام اون سربالایی رو برم بالا باید کاملاً وایسم و پام رو رو ترمز بزارم و با دنده 1 برم بالا و توصیه هم نمیکنم که اچسی کراس بخرین ولی قطعاً میگم که برلیانس نخرید. و خودم هم تصمیم دارم برم سراغ رنو مگان یا هیوندا آوانته شاید بازار صفر کیلومترشون دیگه پیدا نمیشه ولی قطعاً با تجربه و برند هستند.

  21. سلام خدمت دوستان
    من به عنوان کسی که برلیانس داشته و الان H30 خریده اطلاعاتم رو بدون طرفداری از هر ماشین و در کمال صداقت مینویسم شاید بدرد کسی بخوره.
    من سال 94 برلیانس H330 وارداتی رو خریدم از اصفهان نمایندگی عنبرزادهو تا آخر سال 96 اون رو داشتم کلا هم 44 هزار تا بیشتر نرفتم باهاش، بسیار اتاق نرم و خوبی داشت ولی قطعاتش بسیار کم کیفیت بود به شکلی که قفل تمامی در ها هر سه ماه یک بار خراب شد (یکی یکی) و قابل تعمیر نبود باید عوض میشد که خوشبختانه گارانتی بود.بعد از 10000 کیلومتر کمپرسور کولر مشکل پیدا کرد و 3 نفر از چین اومدن با همکاری سایپا چنتا کمپرسور جدید اوردن و هر هفته از شرکت سایپا اصلی تهران به من زنگ میزدند و آمار میگرفتند بعد از اینکه مطمئن شدند اشکال کمپرسور رفع شد فراخوان زدند تمام مدل های بعدی رو. عوض کردن( البته من سال 94 ماشینو خریدم و اون موقع خیلی کم بود) خوشبختانه اون هم تو زمان گارانتی بود بعد از چند کیلومتر کارکرد فرمان الکتیکیش مشکل پیدا کرد به گفته نمایندگی همه برلیانس ها بعد از یه مدت این مشکل رو پیدا میکنن ،زیاد مشکلش مشخص نبود ،وقتی فرمان را میچرخواندی آخرش یه صدا میکرد.خلاصه من ماشیبنو با وجود اینکه 2 سال داشتم و 44 هزارتا بیشتر باهاش نرفتم زود فروختم راستش ترسیدم چون قطعاتش بسیار بی کیفیت بود و گران.الان یه H30 CROSS خریدم پلاکش هنوز نیومده تا تستش کنم با اینکه برلیانس بسیار از لحاظ ظاهر بیرونی قشنگتر از H30 بود اما واقعا آپشن های H30 بسیار بیشتر از برلیانس است.راستی موقع فروش برلیانس واقعا افت قیمتش زیاد بود .(لازم بذکر است برای تصدیق حرفام : تمامی سرویسهای برلیانس رو در نمایندگی شیخان اصفهان واقع در جاده آتشگاه انجام دادم).
    امیدوارم این نوشته بدرد دوستان بخوره.

  22. با سلام خدمت دوستان، من سه ماهه اچ سی خریدم،قبلش زانتیا داشتم ،خداییش زمانی که اچ سی خریدم خودمو واسه یه ماشین تنبل آماده کرده بودم ولی بعد از این مدت کاملا ازش راضیم بخصوص همخوانی موتور و گیربکس که اصلا با 206اتومات قابل قیاس نیست و به مراتب بهتره .

  23. سلام لطفا درمورد تفاوت برلبانس موتور1500با1650راهنمائی کنیدکه آیا برلیانس 1650ارزش 5میلیون گرونترداره یانه؟فرق کلیش چیه؟براکسیکه زیادازماشین کار نمیکشه کدوم بهتره
    ممنون ازراهنمائیتون

    1. ببین دوست عزیز سری جدید کشش و قدرتش خیلی بالا رفته ولی اگه استفادت شهریه بنظر من ارزش هزینه بالا نداره برو اچ سی بخر

  24. سلام دوستان بنده تمام نظرات رو خوندم
    گویا اکثر دوستان بنحوی قصد داشتن بگن اچ سی به شکل کلی که نگاه کنی برتره
    اما نظر بنده رو هم بشنوبد
    الان ۳ هفتس یه اچ سی خریدم برا همسرم اما ایشون برلیانس دوس داره قصد تعویضش رو دارم
    پشت هر دو هم نشستم
    اچ سی امکاناتش خوبه ولی شکل قرار گرفتنشون کنار هم به آدم توهین میکنه(دقیقا انگار میخواستن ارزون ولی با امکانات درش بیارن)
    اما راجع به موتور و شتابگیری باید عرض کنم همه دفترچه اچ سی رو خوندم با حالت اسپرت هم روندم ولی در شتاب اصلا بپای برلیانس نمیرسه و صدای موتورشم یه مقدار زبره
    تعویض دنده هاش فوق العاده نرمه اصلا هم صدای تلق تولوق تو اتاق نداره خلاصه اگه یه ماشی همه کاره شهری و بیرون شهری میخای فقط اچ سی ولی اگه ظاهر برات مهمه و دوس داری اسپرت برونی و فضای پا و حجم صندوق اهمیت زبادی نداره فقط h320
    یا علی

  25. من اچ سی دارم ولی برلیانس هم سوار شدم اچ سی خیلی تعویض دنده عالی نرم و هوشمند داره ولی برلیانس یه کم ضعیفه در عین حال امکاناتش هم بیشتره وقیمتش هم کمتره فقط یخورده ظاهر برلیانس بهتره که اونم در برابر امکانات و قیمت و نرمی اچ سی کم میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا