مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین محصولات هاوال F2 و H2 را ببینید!

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از دو خودروی شاسی‌بلند هاوال F2 و H2 انتشار یافته؛ که نشان از عرضه زود هنگام این خودروها در بازار چین می‌دهند. خودروی شاسی‌بلند قرمز رنگی که در تصاویر می‌بینید، محصول جدید کمپانی هاوال است. این خودرو با نام F2 تولید خواهد شد و در طراحی و ساخت آن، از کانسپت مفهومی هاوال R استفاده شده است. از شاخصه‌های اصلی این خودرو، می‌توان به جلو پنجره‌ بزرگ آن اشاره کرد.

haval-f2-china-1-660x413

haval-f2-china-3

دومین خودرو و برادر F2 را با نام H2 باید شناخت، که برای طراحی و ساخت آن از کانسپت مفهومی سری B هاوال، که در سال 2015 معرفی شده بود؛ استفاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد که نسخه جدید و بروز شده هاوال H2 کنونی است.

haval-f2-china-2

haval-f2-china-4

هاوال F2 مناسب افراد مسن و هاوال H2  مناسب جوانان است. هر دو خودرو به همراه دو موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 150 اسب ‌بخار عرضه می‌شوند که برای انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها، از گیربکس شش سرعته دستی و یا اتوماتیک استفاده می‌کنند.

haval-f2-china-4a

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا