مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

نسل چهارم جیلی Emgrade 2025 به بازار می‌آید!

دو روز پیش بود که جیلی از مدل نسل چهارم Emgrade 2025 رونمایی کرد. این خودرو در چهار تریم در بازار چین عرضه می‌شود و تغییرات جزئی ظاهری و داخلی به خود دیده است‌. بنظر می‌رسد که جیلی این مدل را در رنج قیمتی برابر با 69,900 تا 88,900 یوآن (9,600 تا 12,200 دلار) عرضه خواهد کرد.

این خودرو در ابعاد 4638/1820/1460 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2650 میلی‌متر ساخته شده است. بدین ترتیب، به عنوان یک سدان اندازه استانداردی دارد و مشابه نسل قبلی خود است.

در بخش ظاهری به تایرهای 16 یا 17 اینچی می‌رسیم که با طراحی خاص خود، جذابیت زیادی به خودرو بخشیده‌اند. البته تغییرات زیادی دیگری در بخش ظاهری مشاهده نمی‌شود و همان زبان طراحی مدل قبلی در اینجا به کار رفته است.

این مطلب را نیز بخوانید: تصاویر رسمی جیلی Emgrade نسل چهارم رونمایی شد

جلوپنجره ارتقا یافته و با طراحی آبشاری ساخته شده است، لوگوی نقره‌ای جدید نیز در میان جلو پنجره قرار می‌گیرد. در کل، طراحی جلویی بسیار چشمگیر و خاص است. در عقب، چراغ‌های سرتاسری مشکی با 190 لامپ ال‌ای‌دی به کار رفته در آنها توجه‌مان را به خود جلب می‌کنند.

قدرت خودرو (چیزی حدود 127 اسب بخار) توسط یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی تامین می‌شود. این انجین همچنین می‌تواند گشتاوری برابر با 152 پوند فوت تولید کند‌. در نهایت، گیربکس 5MT یا 8CVT قدرت را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

در کابین، با همان طراحی مشابه مدل قبلی جیلی Emgrand روبرو می‌شویم، به جز اینکه روکش نارنجی‌رنگ داشبورد و برخی از فناوری‌های هوشمند ویژگی‌های جدید هستند. از دیگر امکانات فضای داخلی این مدل می‌‌توانیم به نمایشگر ابزار فول ال‌سی‌دی 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی، فرمان D شکل چهار پره، سیستم Galaxy OS و غیره اشاره کنیم.

  سونامی قیمت خودرو در بازار آزاد به خط پایان می‌رسد؟

در ساخت، خروجی تهویه هوای اتوماتیک داشبورد از کروم استفاده شده است، در کنسول مرکزی نیز فضایی برای قرار دادن دو گوشی هوشمند وجود دارد. کروز کنترل، دستیار پارک، سانروف بازشو، آینه‌های برقی/ گرم‌شونده، سیستم استارت-استاپ و… از جمله ویژگی‌های جیلی Emgrade 2025 هستند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا