مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن به آمریکا می‌روند

فولکس‌واگن بزودی و تا  پایان سال 2020 میلادی، تولید انواع مدل‌های الکتریکی خودروهای خود را در شمال آمریکا آغاز خواهد کرد؛ تا به این ترتیب چهره خود را پس از رسوایی مربوط به آلایندگی محصولات دیزلی خود  بازسازی نماید.

VW-e-Golf-1a

این خبر را Heinrich Woebcken؛ رئیس و مدیرکل فولکس‌واگن در شمال آمریکا، در مصاحبه با وال استریت ژورنال داده است. او گفته است که خودروهای الکتریکی ما هم اکنون در مکزیک نیز تولید می‌شوند؛ اما برای ما موفقیت بزرگتر تولید این گونه خودروها در شمال آمریکا است.

VW-e-Golf-7

بنظر می‌آید که تنها گزینه خودروساز آلمانی برای تولید در آمریکا؛ نسخه الکتریکی فولکس‌واگن گلف باشد که به مراتب محبوب‌تر از نیسان لیف و شورلت ولت پلاگین هیبریدی است. در دهه آینده فعالیت فولکس‌واگن در ایالات‌متحده آمریکا بیشتر خواهد شد و این کمپانی حدود 30 خودروی الکتریکی جدید را برای بازار ایالات‌متحده رونمایی خواهد کرد.

فولکس‌واگن برای شروع طرح حضور خودروهای الکتریکی خود در ایالات‌متحده؛ ابتدا قصد دارد تا در این کشور به تولید باتری‌های الکتریکی پرداخته و  امیدوار است که تا پایان سال 2025 میلادی، بین دو تا سه میلیون باتری بفروشد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا