مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

مشکل ترخیص خودروهای مدیران خودرو حل شد؛ تحویل خودروها با سرعت در حال انجام است

طی چند ماه گذشته، مدیران خودرو به دلیل تغییرات قوانین گمرکی و مشکلات تخصیص ارز بانک مرکزی، در ترخیص خودروهای تولیدی خود از گمرک با مشکل مواجه بوده است اما حالا با توجه به اقدامات و پیگیری‌های شرکت مدیران خودرو، مشکل تخصیص ارز بانک مرکزی رفع و ترخیص خودروهای این شرکت از پارکینگ بم به حالت عادی بازگشته است.

مدیران خودرو برای افزایش سرعت ترخیص خودروهایی که موعد تحویل آن‌ها به اتمام رسیده، در ابتدا مجوز ترخیص 10 هزار خودرو را دریافت کرده و این تعداد خودرو به‌زودی تحویل مشتریان می‌شود. همچنین دیگر خودروهای تولیدی این شرکت نیز ازاین‌پس با روال عادی از پارکینگ گمرک ترخیص و تحویل مشتریان خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد، یکی از چالش‌های اصلی در این فرآیند، تغییرات قوانین گمرکی و مشکلات تخصیص ارز بود که با پیگیری‌های مستمر شرکت مدیران خودرو و همکاری سازمان‌های نظارتی و قضایی حل شد.

بدین ترتیب، با مدیریت صحیح و همکاری مؤثر با سازمان‌های نظارتی و قضایی، مشکل ترخیص خودروهای مدیران خودرو حل شد تا رضایت خریداران جلب شود. این در حالی است که بسیاری از خریداران محصولات این شرکت، مدت‌ها منتظر تحویل خودروهای خود بودند و حالا مدیران خودرو با دریافت مجوزهای لازم و افزایش سرعت ترخیص، توانست این مشکل را به‌طور مؤثر مدیریت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا