مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌ها

چری تیگو 7 به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد!

عصر روز گذشته و در سمیناری که در هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور مدیران شرکت‌های چری و مدیران خودرو به همراه خبرنگاران برگزار گردید، کراس اوور تیگو 7 به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، بابک صدرایی، مدیر مارکتینگ شرکت چری گفت: مدیران خودرو به منظور ارج نهادن به مشتریان در راستای ایجاد پل ارتباطی مستحکم با این همراهان همیشگی و همچنین با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در بهبود خدمات، طی تفاهم نامه همکاری با بانک صادرات اقدام به راه انداری باشگاه مشتریان و صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو نموده است.

هدف از راه اندازی باشگاه مدیران خودرو علاوه بر استحکام روابط  بین مدیران خودرو و مشتریان، ارایه خدمات ویژه به اعضای باشگاه اضافه برخدمات متعارف است.

مشتریان شرکت مدیران خودرو قادر خواهند بود ضمن عضویت در باشگاه  مشتریان و صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو، از لحظاتی جذاب و خدماتی متفاوت برخوردار گشته و در ازای عضویت در باشگاه مشتریان مدیران خودرو و صندوق سرمایه گذاری، امتیاز کسب کنند و از مزایای مختلف باشگاه بهره‌مند گردند.

در این مراسم، بهرام شریعت، رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو گفت: تیگو 7 این قابلیت را دارد که در بازار ایران موفق شده و با توجه به پاس کردن تست‌های فنی، حتی خودروهای کره‌ای را به چالش بکشد. در حدود 30 مهندس به صورت متمرکز روی این خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی ایران کار کرده‌اند تا محصولی برای رقابت با کره‌ای‌های بازار را ارایه دهند.

همچنین در این مراسم، شرکت چری اعلام کرد که تمرکز اصلی‌اش را بر روی خودروهای کراس اوور گذاشته و می‌خواهد تا پایان امسال و با فاصله‌ای کم نسبت به بازار چین، دو محصول دیگر را نیز در ایران عرضه کند.

یکی دیگر از مهمانان ویژه این مراسم، جیمز هوپ، طراح کانادایی تیگو 7 بود. وی گفت: چری قصد دارد محصولات منحصربفرد و اسپرت را طراحی کند و به زودی DNA محصولات این شرکت مشترک خواهند شد. من برای طراحی بهتر خودروها برای بازار ایران به اینجا آمده‌ام تا با فرهنگ و رفتارهای مردم آشنایی بیشتر داشته و بتوانیم در طراحی خودروهای آینده از این تجربه استفاده کنم.

پس از رونمایی تیگو 7، قیمت این خودرو هم اعلام شد که نسبت به پیش‌بینی‌ها قبلی کم‌تر بود. طبق اعلام رسمی مدیران خودرو و در مراسم رونمایی چری تیگو 7 در هتل اسپیناس پالاس تهران، نسخه لاکچری این خودرو با قیمت 119.900.000 تومان و مدل اکسلنت با بهای 127.900.000 تومان عرضه می‌شود.

تیگو 7 در دو نسخه لاکچری و اکسلنت عرضه می‌شود که بهای اعلام شده به نظر می‌رسد برای مدل پایه باشد که تنها در برخی مشخصات چون طراحی داخلی چرم قهوه‌ای، دوربین 360 درجه، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و سقف پانارومیک برقی دارای تفاوت هستند.

این شاسی بلند شهری که از طراحی جسورانه و زیبایی نیز بهره می‌گیرد، وزنی 1440 کیلوگرمی داشته و ارتفاع آن بالغ بر 1670 میلی‌متر می‌شود. تیگو 7 مجهز به یک موتور توربو شارژ 1498 سی‌سی است که توانایی تولید حداکثر 147 اسب بخار قدرت در دور 5500 را داشته و گشتاور آن در بالاترین حد به 210 نیوتن بر متر می‌رسد. وظیفه انتقال نیرو هم بر عهده یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه DCT گذاشته شده و دارای شتاب و عملکرد مناسبی است.

طبق اعلام مدیران خودرو، تیگو 7 با گارانتی 5 ساله یا 150هزار کیلومتر عرضه می‌شود و در دو سال نخست عرضه این خودرو، سرویس رایگان برای آن انجام خواهد شد. به‌طور حتم می‌توان این مدت زمان را نشان از اعتماد بالای چری به کراس اوور جدید خود قلمداد کرد.

از آنجایی که تحول زیادی را در محصول جدید چری می‌توان مشاهده کرد، حال بایستی منتظر ماند و دید با توجه به طرح‌هایی چون همکاری با بانک صادرات و گارانتی بلند مدت و سرویس 2ساله رایگان، استقبال خریداران از این کراس اوور تازه وارد چگونه خواهد بود.

در ادامه تصاویر بیشتری از این رونمایی را مشاهده می‌کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا