مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا بی‌ام‌و X3 M در پیست نربرگرینگ تحت آزمایش است؟

این امر کاملا علنی شده که سرعت بی‌ام‌و کامپکت کراس اور درحال افزایش است و این خودروساز باواریایی قصد دارد این خودرو را اسپرت‎تر تولید کند.

مدل جدید X3 که G01 نام گرفته و در سال 2017 به‎عنوان خودروی 2018MY رونمایی خواهد شد، ویژگی‎هایی همانند مدل‎های قبلی خود داشته و در دسته نسخه M قرار خواهد گرفت.

BMW-X3-0

خودروی X3 M که قسمت جلویی آن مشابه سری M بوده و دارای تهویه‎های بزرگ و ظاهری برجسته با علامت M بر چهار اگزوز آن است، با شاسی دارای تنظیم مناسب، سیستم تعلیق اسپرت، فرمان سریع‎تر، ترمز بزرگ و موتور قدرتمند 6 سیلندر روانه بازار خواهد شد. موتور این خودرو قادر به ارائه قدرتی برابر با 400 الی 500 اسب بخار با توربوی دوگانه 3 لیتری مورد استفاده در مدل‎های M3/M4 خواهد بود.

این خودروی شاسی بلند جدید در پیست نربرگرینگ درحالی مشاهده شد که تغییراتی جزئی بخصوص در ضربه‎گیرهای آن پدید آمده بود. البته استتار این خودرو باعث مخفی ماندن اکثر جزئیات آن می‎شود، اما موتور خودرو را نمی‎توان مخفی کرد. موتور این خودرو کمی با موتور مدل S55 M تفاوت دارد.

همه کنجکاو هستند که بی‌ام‌و درحال آزمایش چه خودرویی در قالب X3 است. به‎طور قطع می‎توان گفت این خودروساز باوارایایی درحال حصول اطمینان از این امر است که X3 در راس خودروهای آن قرار گرفته و در عرصه خودرو پیشگام خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا