مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندا النترا 2017 و دریافت بالاترین درجه ایمنی از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه!

نسل ششم هیوندا النترا موفق به تطابق با معیارهای موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) و کسب بالاترین درجه کیفیت از سوی این موسسه شده است.

ورژن آمریکایی این مدل طی آخرین جلسه آزمایش کیفیت موفق به کسب درجه بسیار خوبی از سوی کارشناسان در هر پنج ردیف کیفیت شد که عبارتند از: استحکام سقف، بالشتک‎های سر در بالای صندلی، نیمه جلویی سمت راننده، کناره‎ها و قسمت زیرین جلوی بدنه خودرو.

2017-hyundai-elantra-iihs-crash-test-0

هیوندا النترا 2017 دستخوش بروزرسانی‎های بسیار مطلوبی نسبت به نسخه قبلی شده، زیرا نسخه قبلی فقط دارای ساختار قابل‎قبولی بوده و حین انجام این آزمایش عملکرد چشمگیری را به نمایش نگذاشته بود. در نسخه قبلی این خودرو، حدکثر میزان نفوذ به فضای سرنشینان 9 اینچ (229 میلی‎متر) بود، درحالیکه این میزان در جدیدترین نسخه آن به 2 اینچ (51) میلی‎متر رسیده است.

به گزارش IIHS، امتیاز بالاترین میزان امنیت فقط درمورد النتراهایی صدق می‎کند که بعد از تاریخ مارس 2016 تولید شده‎اند، زیرا در این خودروها اصلاحاتی از جمله تقویت اتصال بین درب و لولای آن و بروزرسانی ایربگ جلویی صورت گرفته است.

سیستم پیشگیری از تصادف جلوی این خودرو حین آزمایش به جلوگیری از برخورد با سرعت 19 کیلومتر بر ساعت کمک کرده و در آزمایش 40 کیلومتر بر ساعت، تاثیر ضربه را به 35 کیلومتر بر ساعت کاهش داد. این سیستم همچنین در کسب بالاترین درجه ایمنی از سوی هیوندا النترا 2017 تاثیر بسزایی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا