مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح مرکز جدید تحقیق و توسعه جگوار لندرور در پورتلند!

جگوار لندرور یک شرکت انگلیسی بوده که متعلق به کنگومرا هندوستان است و در حال حاضر مشغول گسترش و راه‌اندازی مجموعه فروشگاه‌ها و مراکز تحقیق و توسعه جدیدی در سراسر جهان بوده؛ که آخرین آنها در پورتلند قرار دارد.

jlrportlandtechcentreartistimpression201113

مرکز جدید کمپانی جگوار لندرور در پورتلند تبدیل به قلب جدید تکنولوژی این کمپانی خواهد شد و به همین منظور به سرعت در حال گسترش و توسعه است. جگوار لندرور برای گسترش این مرکز که مسافتی حدود 20 هزار فوت مربع دارد، باید 30 شغل جدید ایجاد کرده و تعداد کارکنان خود را به بیش از 80 نفر برساند.

jlrurbanwindscreenfollowmeghostcarandtransparentpillars01

همچنین کمپانی جگوار لندرور در مسیر توسعه مرکز تکنولوژی خود در پورتلند، قصد دارد تا با یک شرکت نوپا و به روز در زمینه پشتیبانی و تحقیق و توسعه خودرو همکاری کند. بدین منظور چندین شرکت خودرویی آمادگی خود را برای همکاری با جگوار لندرور اعلام کردند. شرکت‌های مذکور شامل؛ Carfit (فعال در زمینه تجزیه و تحلیل رانندگان از طریق ارتعاشات فرمان)، ParkIT (فعال در زمینه یافتن مکان مناسب برای پارک خودرو، به کمک کنسول اتومبیل و پرداخت هزینه پارکینگ و … به صورت الکترونیک)، Lyfeboat (فعال در زمینه تنظیم قرار ملاقات با خودرو) هستند.

البته این شرکت‌ها باید شش ماه به شکل آزمایشی برای جگوار لندرور فعالیت‌هایی را انجام دهند تا آن زمان مشخص شود که کدام یک بهتر از دیگری است.  نکته جالب این است که شرکت‌های ذکر شده، تنها بخشی از نامزدهای همکاری با جگوار لندرور هستند؛ زیرا که تعداد آنها به 120 کمپانی می‌رسد!

جگوار لندرور علاوه بر انگلستان، هند و پورتلند؛ مراکزی را هم در کشورهایی مانند چین و برزیل تاسیس کرده و برای توسعه این مراکز در آینده به سراغ اسلواکی و جنوب ایالات‌متحده خواهد رفت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا