مکمل بنزین
اخبار خودرو

قرارداد 6 میلیون دلاری چری با یونیسف برای کمک به تحصیل کودکان محروم

در حالی که دنیا به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کند، شرکت خودروسازی چری در کنار توسعه فعالیت صنعتی، تعهدات در حوزه مسئولیت اجتماعی را فراموش نکرده و پروژه‌های موثری را برای حمایت از کودکان در کشورهای مختلف جهان را اجرا کرده است.

بر اساس گزارش ESG سال 2023 که در ماه ژوئن منتشر شد، هزینه خیریه سالانه شرکت چری به بیش از 6 میلیون دلار رسیده است.

چری این رقم قابل توجه را با راهکارهای متفاوت و تاثیرگذار در پروژه‌های مرتبط با کودکان، حفاظت از محیط زیست و امدادرسانی به بلایای طبیعی هزینه کرده است. به عنوان مثال، چری اولین شرکت خودرویی بود که در زلزله 2023 ترکیه، به کمک این کشور شتافت.

چری در اکتبر 2023 همکاری دو ساله با یونیسف را آغاز کرده است، این کمک مالی فرصت‌های آموزشی را در کشورهایی مانند چین، مکزیک، آفریقای جنوبی و ترکیه افزایش می‌دهد و محیط یادگیری فراگیر، سالم و ایمن را برای کودکان و جوانان فراهم می‌کند.

چری در این همکاری در جایگاه یک شرکت بین‌المللی دغدغه‌مند، به تعهدات خود در زمینه آموزش کودکان در نقاط محروم در جهان تاکید دارد. خانم آماکوبه ساند، نماینده یونیسف در چین، در همین خصوص اعلام کرد: این به ما کمک می‌کند تا آموزش باکیفیت را برای برخی از آسیب‌پذیرترین و به حاشیه‌رفته‌ترین کودکان در چین و سراسر جهان ارائه کنیم.

چری از طریق این همکاری قصد دارد تا سطح آموزش برای کودکان محروم را به پیش ببرد، مقوله آموزش به ویژه برای کودکان محروم در جهان، تاثیرات اجتماعی گسترده‌ای به همراه دارد، همچنین چری در راستای مسئولیت اجتماعی خود تعهد دارد تا شرایط آموزشی برابری را برای کودکان در مناطق محروم فراهم آورد.

این اتحاد قوی میان چری و یونیسف بدون شک گام جدیدی را برای پیشرفت آموزش جهانی کودکان به ارمغان می‌آورد.

با تأمل در سال 2023، چری با سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری اقدامات مهمی در امور بشردوستانه برداشته است و فصل جدیدی را در تعهدات مسئولیت اجتماعی خود رقم می‌زند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا