مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

چری تیگو ۸ پرو ۲۰۲۵ با قیمتی برابر با 16900 دلار به بازار می‌آید

چری تیگو ۸ پرو ۲۰۲۵ در ۵ تریم با قیمتی برابر با 119,900 تا 153,900 یوآن (16,900 تا 21,700 دلار) به بازار می‌آید که شامل سه نسخه با موتور 1.6T و دو نسخه با موتور 2.0T خواهد بود. به عنوان یک مدل فیس لیفت این محصول با سیستم چرخ‌های جلوی متحرک ساخته شده و مدل پایه آن نیز حدودا 7,000 یوآن (990 دلار) از مدل سال ۲۰۲۴ ارزان‌تر خواهد بود.

اکنون سری چری تیگو ۸ شامل تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پلاس، تیگو ۸ پلاس Champion Edition تیگو ۸ Plus C-DM، تیگو  8L، تیگو 8 Honor Edition و تیگو 8 Special Edition هستند. این محصول از لحاظ طراحی خارجی تغییر خاصی به خود ندیده است و با همان ابعاد 4745/1860/1745 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی‌متر عرضه می‌شود.

چری تیگو 8 پرو 2024

چری تیگو 8 پرو 2024

چری تیگو ۸ پرو در دو نسخه ۵ سرنشینه و هفت سرنشینه طراحی شده و با توجه به تریم خریداری شده، حجم صندوق نیز از 889 تا ۱۹۳۰ لیتر متغیر خواهد بود. چهار رنگ بندی طوسی، سفید، مشکی و سبز برای آن در نظر گرفته شده است. دو گزینه موتور 1.6TGDI با ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور به علاوه نسخه 2.0TGDI با ۲۵۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور برای محصول ساخته شده که با یک گیربکس 7DCT یا 8AT همراه می‌شوند. 8AT کاملا جدید است و به تازگی طراحی شد.

مصرف سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر نیز برابر با ۷.۱، ۷.۴۹ و ۷.۵۲ لیتر خواهد بود. چری از تایرهای ۱۸ اینچی و ۱۹ اینچی در این محصول استفاده کرده و افراد می‌توانند به صورت دلخواه یکی را انتخاب کنند. در کابین، با فرمان دی‌کات و یک نمایشگر ۲۴.۶ اینچی یکپارچه با کلاستر و نمایشگر مرکزی روبرو هستیم که به تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام مجهز شدند.

از جمله ویژگی‌های خوب این خودرو ‌می‌توانیم به ایربگ‌های جلویی، چهار دوربین خارجی، آینه‌های بغل برقی با قابلیت تاشو و گرمایشی، صندلی راننده برقی و نورپردازی محیطی اشاره کنیم. همچنین سانروف پانوراما، دستیار راننده پیشرفته سطح ۲.۵، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی ۸ اسپیکره سونی، نمایشگر W-HUD، دستیار صوتی هوشمند، هات اسپات وای‌فای و سیستم استارت و ورود بدون کلید از سایر امکانات این محصول به شمار می‌روند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا