مکمل بنزین
گوناگونخبر

مچ مرسدس درحال آزمایش AMG GT رودستر C جدید گرفته شد!

با وجود کسب اطلاعاتی درمورد این مدل جدید، هنوز سوالاتی درمورد آن وجود دارند، از جمله اینکه C به چه معناست؟

مدت‎ها بود که همه می‎دانستند مرسدس قصد ارائه یک مدل رودستر GT را دارد، اما خود کمپانی مرسدس این امر را تکذیب می‎کرد. اکنون به لطف عکاسان و تصاویر تهیه شده توسط آن‎ها دلایل محکمی برای اثبات این مسئله داریم. تصاویری که در ادامه مشاهده می‎کنید متعلق به خودروی AMG GT رودستر C هستند. سوال اینجاست که C چه مفهومی دارد؟

منابع خبری ما اظهار داشته‎اند که C به یک موتور جدید اشاره داشته و بدین معناست که موتور این خودرو آزمایشی 4 لیتری دو توربو V8 با قدرت 585 اسب بخار نیست. پس این موتور جدید چه ویژگی‎هایی دارد؟

AMG GT C

در واقع ما نیز هنوز اطلاعات دقیقی از این مورد نداریم. آنچه مشخص است اینست که مرسدس AMG درحال تولید یک AMG GT سری بلک است. موتور این خودرو قطعا V8 است، اما احتمالا قدرت آن 600 اسب بخار خواهد بود. خودروی GT R اخیرا وارد بازار شده، اما هنوز نسخه رودستر آن تایید نشده است. با نگاه دقیق به این تصاویر می‎توان گفت سقف آن برخلاف خودروهای سقف‎دار از جنس پارچه است. به یاد داشته باشید که تمام بخش‎های خودرو هرچند جزئی حائز اهمیت هستند و چون این خودرو رودستر است، سقف متفاوتی دارد. بنابراین مرسدس AMG GT C چه زمانی رونمایی خواهد شد؟ خیلی زود! یعنی تا سپتامبر امسال؛ و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تحویل به مشتریان از سال 2017 آغاز خواهد شد.

 AMG GT C (2)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا