مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه ویژه هوندا سیویک به مناسبت 25 سالگی سونیک!

کمپانی هوندا به مناسبت 25 سالگی شخصیت معروف بازی‌های کامپیوتری؛ سونیک، یک دستگاه هوندا سیویک را به یاد این بازی خاطره‌ساز، رنگ آمیزی و تزئین کرده است.

Honda-Civic

شاید به هیچ عنوان تصور نمی‌کردید که هوندا سیویک مدل 2016 توربو شارژ، به این شکل در آید! ولی مدیر روابط عمومی کمپانی هوندا؛ جیمز جمکینز، این گونه فکر نکرده و درباره این اقدام کمپانی هوندا گفته است: «برای به نمایش گذاشتن توانایی‌های یک خودروی اسپرت فوق‌العاده و 10 نسل از هوندا سیویک، چه راهی بهتر از ترکیب آن با صنعت بازی‌سازی و شخصیت پرطرفدار و 25 ساله سونیک وجود دارد؛ ما امیدواریم که هواداران گذشته و حال شخصیت سونیک، از این اقدام استقبال کرده و با شادی و لذت فراوانی سوار بر خودروی خود شوند».

Honda-Civic-1

درباره تغییر شکل هوندا سیویک، چیز زیادی نمی‌توان گفت؛ زیرا هم چیز کاملا مشخص بوده و روح یک بازی کلاسیک در هوندا سیویک به خوبی دیده می‌شود. چرخ‌ها و لاستیک‌ها کاملا سفارشی بوده و از نوارهای زرد و مشکی در نقاط مختلف هوندا Civic استفاده شده است. کمپانی هوندا رنگ لوگوی خود را هم تغییر داده و آن را زرد رنگ کرده است.

در داخل این خودرو نیز تغییراتی اعمال شده که از آن جمله می‌توان به استفاده هوندا از چرم آبی و سفارشی برای تزئین و روکش صندلی‌ها اشاره کرد. همچنین این خودروی ویژه، مجهز به یک سیستم صوتی و تصویری قدرتمند؛ شامل دو ساب‌ووفر 500 واتی و یک تلویزیون 32 اینچی است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا