مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

حضور شرکت آرین دیزل با کامیون‌های شکموتو در نمایشگاه خودروی مشهد

شرکت آرین دیزل که در اکثر نمایشگاه‌های خودروی کشورمان حضور فعالی دارد، در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه خودروی مشهد هم حضور پررنگی داشت و محصولات مختلف خود را به نمایش درآورده است. این شرکت که حدود دو سال است کامیون‌های شکموتو را در کشورمان عرضه می‌کند، در نمایشگاه خودروی مشهد هر سه نسخه از این کامیون‌ها را در معرض دید عموم قرار داده است.

اولین کامیون شکموتو که توسط آرین دیزل عرضه شد، کِشنده X5000 است. این کامیون اولین بار در سال 1401 در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد. این کشنده به پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر خطی کامینز مجهز است که 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور دارد و X5000 را به یکی از قوی‌ترین کشنده حال حاضر بازار کشورمان تبدیل کرده است. برای متوقف کردن این کامیون قدرتمند هم ریتاردر موتور و ریتاردر پنج مرحله‌ای گیربکس در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت X5000 وزن 6.9 تنی است که آن را در دسته کشنده‌های سبک‌وزن قرار می‌دهد.

دیگر کامیون شکموتو که بازدیدکنندگان نمایشگاه مشهد می‌توانند ملاقات کنند، کامیون باری X5000L است. آرین دیزل این کامیون را با کاربری تانکر حمل سوخت در نمایشگاه مشهد به نمایش درآورده است. دیگر محصول آرین دیزل در این نمایشگاه هم کامیون کمپرسی شکموتو X5000D با کاربری میکسر است. این کامیون از یک پیشرانه 10.8 لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز استفاده می‌کند که 450 اسب بخار قدرت و 2080 نیوتن متر گشتاور دارد و انتقال نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک با 16 دنده جلو و 2 دنده عقب صورت می‌گیرد. کامیون کمپرسی 6×4 شکموتو X5000D به لاستیک‌های آفرودی مجهز است که آن را برای کاربری‌های معدنی و خارج جاده مناسب می‌کند. حداکثر ظرفیت بار ناخالص این کامیون 26 تن اعلام شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه آغاز شده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا