مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاتماشاخانه

خودروهای جدید BMW در نمایشگاه خودروی تهران

کمپانی آلمانی بی‌ام‌دبلیو یکی از معروف‌ترین خودروسازهای دنیاست که امسال با نماینده رسمی خودش، شرکت پرشیا خودرو، حضور پررنگی در نمایشگاه تهران داشت.

این کمپانی آلمانی ۸ ماشین مختلف را به معرض دید عموم گذاشت که ۲ نمونه از آن‌ها یعنی 218i و 225i در همین نمایشگاه رونمایی شدند و به زودی شاهد حضورشان در خیابان‌های کشور خواهیم بود.

bmw-225i-4

وجود خودروی پر سر و صدای بی‌ام‌و i8 هم یکی از سورپرایزهای پرشیا خودرو بود که با طراحی جسورانه و امکانات منحصر به‌فردی که دارد، تبدیل به سوگلی این غرفه شده بود.

bmw-i8

این روزها که تب کراس‌اوورهای شهری در بازار بسیار داغ است، پرشیا خودرو هم سه محصول X3 ،X1 و X4 را در نمایشگاه گذاشته بود که با هیبت خاص و ظاهر عضلانی‌شان، حسابی خودنمایی می‌کردند.

bmw-x4

خودروی بسیار لوکس بی‌ام‌و 730Li که از سری 7 محصولات باواریایی‌ها است، به عنوان یکی از محصولات گران قیمت نمایشگاه در غرفه پرشیا خودرو حاضر بود، محصولی که با یک موتور ۲۰۰۰ سی‌سی توربو شارژ، توانایی تولید ۲۵۸ اسب بخار قدرت را دارد.

برای آنکه بیشتر در جریان حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودروی تهران قرار بگیرید، کلیپ اختصاصی زیر را برای شما آماده کرده‌ایم تا در مدت زمانی کوتاه، با فضای این غرفه هیجان انگیز بیشتر آشنا شوید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا