مکمل بنزین
گوناگونخبر

لافراری آپرتا، الماس سیاه فراری!

فراری تصاویر جدیدی از نسخه روباز لافراری منتشرکرد. خودرو مذکور به صورت اختصاصی و محدود برای مشتریان و کلکسیونرها به منظور حداکثر لذت از یک ابرخودرو تولید می‌شود.

نام و مشخصات فنی خودرو جدید فراری در نمایشگاه خودرو پاریس (مهرماه آینده) اعلام خواهد‌شد، هم‌چنین تعداد هدف‌گذاری شده برای تولید این خودرو نیز اعلام می‌شود. اگرچه، تمامی نمونه‌های قابل دسترس در حال حاضر بعد از پیش نمایش اختصاصی برای مشتریان، فروخته شده و ثبت سفارش آن نیز بسته شده‌است.

نسخه جدید روباز به همراه سقف سخت فیبر کربن و سقف سبک در دسترس خواهد بود. هم چنین از لحاظ مشخصات فنی با مدل استاندارد لافراری تفاوتی نخواهد داشت؛ یک موتور 12 سیلندر اسپرت بنزینی 800 اسب بخاری (با توان خروجی منحصر بفرد 128 اسب بخار به ازای هر لیتر ظرفیت موتور) به همراه یک موتور الکتریکی 163 اسب بخاری (مجموعا 963 اسب بخار)، قلب این اسب سرکش را به طپش وادار می‌کنند.

Ferrari-LaFerrari_Aperta-2017-1280-01

مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در شاسی این هیولا با هدف حفظ سفتی پیچشی و استحکام بیشتر ستون‌ها در مقایسه با نسخه کوپه انجام شده‌است. آیرودینامیک خودرو با ظرافت و دقت بیشتری مورد توجه قرار گرفته‌ که حتی با رانندگی در حالت بدون سقف، نیروی درگ مشابه‌ای به خودرو وارد می‌شود.

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا