مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر رسمی جتور شانهای T1 درست قبل از عرضه فاش شد

اخیرا تصاویری از جتور شانهای T1، دومین شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی آفرودی جتور چری، منتشر شد. این تصاویر جاسوسی درست قبل از عرضه رسمی آن که در سه ماهه چهارم امسال انجام می‌شود، فاش شدند. قیمت پیش فروش آن از 110,000 یوآن (15,700 دلار) آغاز می‌شود. این در حالیست که نسخه جتور شانهای T2 با قیمت بیشتری به بازار عرضه شده بود.

در بخش ظاهری متوجه می‌شوید که تفاوت خاصی با نسخه قبلی وجود ندارد و با توجه به تصاویری که از آن منتشر شده است، با یک شاسی بلند با طراحی جعبه‌ای شکل روبرو می‌شوید. در بخش جلویی چراغ‌ها به صورت مربعی شکل طراحی شدند و درون آنها چند چراغ مستطیلی شکل دوگانه طراحی جالبی را تشکیل دادند. این چراغ‌ها با هشت نوار مستطیلی شکل دوگانه سازگار هستند.

از بخش جانبی متوجه می‌شوید که دیگر دستگیره پنهان درب‌ها و تایر زاپاس در بخش عقب وجود ندارند. طراحی چراغ عقب درست مانند چراغ‌های جلو است و جتور اعلام کرد که این خودرو در بخش ابعاد با اندازه‌ای برابر با  4706/1967/1845 میلیمتر و فاصله دو محور برابر با 2810 میلی‌متر ساخته می‌شود. گلگیر چرخ‌ها در رنگ مشکی طراحی شدند که ظاهر متمایز کننده‌ای به خودرو می‌بخشند. یک قفسه روی سقف طراحی شده و ظرفیت بوکسل حدودا ۱۶۰۰ کیلوگرم برآورد می‌شود. وزن خالص خودرو ۲۰۰۰ کیلوگرم است.

در بخش فنی به یک سیستم پلاگین هیبریدی 1.5T می‌رسید که می‌تواند ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. علاوه بر آن موتورهای الکتریکی و یک باتری لیتیوم آهن فسفات 26.7 کیلووات ساعت قادر هستند تا ۱۱۷ کیلومتر برد به صورت برقی ارائه کنند و به مصرف سوخت 1.08 کیلومتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دست یابند. برد کامل خودرو ۱۴۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود و مشتریان می‌توانند یکی از نسخه‌های دو چرخ متحرک و یا چهار چرخ متحرک را خریداری فرمایند.

  رنج روور و دیسکاوری اسپورت، هیبرید می‌شوند!

در کابین با یک فرمان دی‌شکل، نمایشگر فول ال‌سی‌دی ۱۰.۲۵ اینچی و نمایشگر شناور ۱۵.۶ اینچی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام روبرو می‌شوید. کنسول مرکزی علاوه بر اینکه به دسته دنده کریستالی مجهز شده، از پد شارژ وایرلس ۵۰ واتی گوشی‌های هوشمند و کاپ هولدر نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت خوب است بدانید که جتور موفق شده تاکنون ۶۰۲۲۶ خودرو در ماه سپتامبر به فروش برساند که نسبت به سال گذشته با 87.5 درصد رشد روبرو شده است.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا