مکمل بنزین
گوناگونخبر

موتورهای جدید پورشه برای باکستر و کیمن از راه می‌رسند

Porsche Boxter

پورشه تغییراتی در موتور اتومبیل‌های ارزان‌قیمت و کوچک خود انجام داده است تا بتواند فروش بهتری در بازارهای جهانی داشته باشد. هر دو اتومبیل باکستر و کیمن از یک موتور 4 سیلندر تخت مجهز به توربو شارژ بهره خواهند برد که قدرتی معادل 240 اسب بخار تولید می‌کند، اما حالا پورشه موتورهای دیگری را نیز اضافه کرده است، موتوری 2.5 لیتری 4 سیلندر توربو که قدرتی معادل 370 اسب بخار تولید می‌کند، هرچند این موتور در نسخه‌های Top-End GTS قرار خواهد گرفت.

Porsche Boxter

در میان این موتورها مدل‌های کیمن S و خواهرش باکستر S، از همان موتور 2.5 لیتری بهره خواهند گرفت که قدرتی معادل 300 اسب بخار با توربوشارژ می‌گیرد. موتورهای جدید قرار است با موتور 6 سیلندر تخت 275 اسب بخاری که در باکستر و کیمن استفاده می‌شود، جایگزین شوند. انتظار می‌رود موتور 370 اسب بخاری در مدل GT4 نیز بهره گرفته شود.

Porsche Boxter

بر اساس وب‌سایت Car، پورشه تغییراتی را که در کیمن و باکستر ایجاد کرده تنها برای فروش بهتر در بازارهای جهانی انجام داده است. انتظار می‌رود پورشه مدل جدید باکستر و کیمن را در نمایشگاه اتومبیل جنوا که در زمستان سال آینده برگزار می‌شود، عرضه کند. هرچند باید دید تا این خودروساز اشتوتگارتی چه خواهد کرد.

Porsche Boxter

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا