مکمل بنزین
گوناگونخبر

برخورد پرحاشیه لامبورگینی آوانتادور با فولکس‌واگن تیگوآن در چین!

در کشور چین تعداد زیادی از نسخه‌های مختلف لامبورگینی آوانتادور در حال تردد هستند و هر از چند گاهی خبرهایی از تصادفات و حوادثی که برای این لامبورگینی‌ها و رانندگانشان رخ می‌دهد، مخابره می‌شود. آخرین این اخبار مربوط به حادثه‌ای است که بر روی یک پل در نزدیکی چنگدو، مرکز استان سیچوان رخ داده است. همان طور که در تصاویر می‌بینید یک دستگاه لامبورگینی آوانتادور مشکی رنگ از پشت سر با یک فولکس‌واگن تیگوآن برخورد کرده است.

lamboo-crash-bridge-1-660x781

علت حادثه به درستی مشخص نیست و ظاهرا ما با یک تصادف معمولی روبرو هستیم که در سرعت بسیار کمی رخ داده است. در این حادثه هیچکس صدمه ندیده و فولکس‌واگن تیگوآن تا حد زیادی سالم مانده است.

lamboo-crash-bridge-4-660x641

اما حواشی جالب این تصادف کجا هستند؟ اولین حاشیه مربوط به پلاک بسیار رند لامبورگینی آوانتادور بوده که در تصاویر می‌بینید! ظاهرا پولدارهای چینی نیز راه خرید خودرو با پلاکهای اختصاصی را از ایرانیان یاد گرفته‌اند!

lamboo-crash-bridge-6

lamboo-crash-bridge-7-660x667

حاشیه دوم هم مردم حاضر در سر صحنه تصادف هستند که با چشمانی خیره شده به لامبورگینی آوانتادور نگاه کرده و تا حد امکان حظ می‌برند. این امر در بین مردم تمام مردم جهان از جمله چینی‌ها بسیار عادی است؛ زیرا قیمت این خودرو در کشور چین بیش از 6.5 میلیون یوان؛ معادل با 1.5 میلیون دلار است! موتور لامبورگینی آوانتادور از نوع V12 و 6.5 لیتری بوده و توانی 700 اسب‌بخاری، با گشتاوری 690 نیوتون‌متری دارد. حداکثر سرعت این خودرو 350 کیلومتر در ساعت بوده و تنها در 2.9 ثانیه از سکون کامل به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا