مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبر

گزارش تصویری از محصولات لوکس سیتروئن در غرفه سایپا!

همان‌طور که می‌دانیم کمپانی خودروسازی سایپا، در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد، از چند محصول جدید خود برای بازار داخلی کشور رونمایی کرد. این محصولات که همگی با برند سیتروئن وارد بازار کشور می‌شوند، به نوعی با همکاری مشترک پژو سیتروئن و دانگ فنگ چین تولید شده و خاص بازارهای اروپایی نیستند.

اما فارغ از این موضوع، محصولات سیتروئنی که سایپا در این نمایشگاه از آن‌ها رونمایی کرد، یک سر و گردن از سایر محصولات معرفی شده چینی بالاتر بوده و البته قیمت‌هایی بیشتری نیز داشتند.

خودروهای سیتروئن C6، C4 L، C3 XR و C4 Air Cross چهار خودرویی هستند که سایپا برای عرضه و فروش در نظر گرفته است.

خودروی سدان L C4 برای اولین بار در سال 2012 در چین بر روی خط تولید رفت و سپس یک سال بعد در روسیه نیز تولید شد. ایران قرار است به عنوان سومین کشور تولید کننده این محصول لوکس آن را به بازار عرضه کند.

شما می‌توانید بررسی این خودرو را در لینک زیر بخوانید:

نگاهی کوتاه به سیتروئن C4L: حضوری لوکس در ایران!

 

دیگر محصول رونمایی شده سایپا C4 Air Cross نام دارد. محصولی در دسته کراس اوور ها که با ظاهری لوکس می‌تواند رقیبی قدر برای خودروهای چینی و کره‌ای موجود در بازار باشد.

 

شما می‌توانید نگاهی کوتاه به این خودرو در کنار تصاویر اختصاصی چرخان به C4 Air Cross را در لینک زیر ببینید:

سیتروئن C4 Air Cross؛ کراس اوور لوکس فرانسوی در ایران!

 

دیگر محصول لوکس سیتروئن C6 نام دارد؛ خودرویی با ظاهر بسیار زیبا و امکانات جانبی فراوان، در کنار یک موتور 1600 سی سی که می‌تواند افراد زیادی را مجذوب خود کند.

لینک زیر را نیز می‌توانید برای تکمیل اطلاعات خود در این مورد دنبال کنید:

سیتروئن C6؛ خودروی لوکس فرانسوی همراه با سایپا در ایران

 

اما ما نیز در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد گشتی زدیم و برای شما از غرفه بزرگ و مجهز سایپا فیلم کوتاهی تهیه کردیم که قطعا تماشای آن برای شما جذاب خواهد بود.

ببینید:

 

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا