مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی از نسل بعدی فولکس واگن توراگ

New-VW-Touareg-7

تصاویر جاسوسی برای اولین‌بار، نسل جدید فولکس‌واگن توراگ را در حال آزمایش نشان می‌دهند. اگرچه بخش اعظم خودرو توسط روکش و محافظ مخصوص از دید دوربین‌ها مخفی شده بود ولی از همین تصاویر هم می‌توان فهمید که این خودرو مدل جدید توراگ است. به‌نظر می‌رسد توراگ جدید از لحاظ ابعاد کمی کوچکتر شده و آینه‌های بغل نیز بدون تغییر باقی مانده است. علاوه بر این، عدم استتار کامل خودرو، بنتلی Bentayga، را به‌عنوان سریع ترین و گران قیمت ترین SUV در جهان در ذهن ما تداعی می‌کند و به نظر می رسد که این محصول جدید، خط و نشانی از خودرو بنتلی در خود دارد چرا که از پلتفرمی مشترک بهره می‌برند.

پلتفرمی که پورشه کاین و آئودی Q۷ را در گروه خود دارد. بنابراین احتمالا فولکس‌واگن، طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی، را در توراگ به‌کار بگیرد. هنوز جزئیات دقیقی از این خودرو در دسترس نیست ولی می‌توان پیش بینی کرد که احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی توراگ جدید باشیم.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا