مکمل بنزین
گوناگونخبر

کادنزا ۲۰۱۷، محصول لوکس کیا

نسل دوم کیا کادنزا با کیفیت بیشتر و عملکرد بهتر آماده عرضه در آمریکا شده است. کادنزا جدید بر روی یک شاسی جدید و سبک‌تر، که بیش از 35 درصد سخت تر از گذشته است، بنا شده. این تغییرات سبب شده تا کادنزا نمره بهتری را در تست NVH کسب کند. موتور این خودرو نیز دچار تغییراتی شده و کیا از یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 بنزینی با 290 اسب‌بخار قدرت، بهره می‌برد. گیربکس هشت سرعته اتومات برای اولین بار براساس سیستم FWD در کادنزا به‌کار گرفته شده است.

2017 Cadenza SXL

شاسی جدید با کمک فنر تطبیقی و ساختار ارتجاعی، یک سواری نرم و آرام را حتی بر روی سطوح خشن و ناهموار برای شما فراهم می‌کند. رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، علاوه بر اینکه سواری خودرو را بهبود می‌بخشد، جذابیت آن را دوبرابر می‌کند. علاوه بر اینکه کابین با رشد کیفیت مواجه شده در آن از یک صفحه نمایش بزرگ با آخرین سیستم UVO سرگرمی کیا و سیستم‌های اندروید و اپل CarPlay بهره گرفته شده که به ۱۲ اسپیکر با کیفیت متصل است.

2017 Cadenza SXL

بازار آمریکا که محل گردش خودروهای لوکس شده، اولین محل فروش کادنزا ۲۰۱۷ در دنیا تعیین شده است. کیا هنوز قیمت رسمی این لوکس زیبا را در بازار آمریکا اعلام نکرده است ولی احتمالا قیمتی را تعیین کند که بتواند با محصولات جنسیس رقابت کند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا