مکمل بنزین
گوناگونخبر

مسابقات المپیک سال 2020 میزبان Formula E خواهد بود

تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که مسئولین برگزاری مسابقات المپیک در حال بررسی مدارکی هستند که بتوانند مسابقات اتومبیل رانی و موتور سواری را نیز وارد این بازی‌های معتبر سازد. المپیک 2020 نزدیک‌ترین تاریخ برای این رویداد است.

اگرچه جزییات این رویداد بسیار ناقص و پراکنده است، اما به نظر می‌رسد که رییس IFA آقای Jean Todt رسما اعلام کرده است که مسابقات Formula E قطعا یکی از قسمت‌های المپیک آینده خواهد بود. این مسابقات که به‌صورت فصلی در نقاط مختلف برگزار می‌شود، می‌تواند با بهره گیری از برنامه ریزی‌های دقیق، به صورت کامل سازگار با محیط زیست در المپیک شرکت کند. اگر چه اضافه کردن این مسابقات به بازی المپیک دردسرهای خود را دارد، اما می‌توان به‌راحتی و با بستن چند خیابان، مسیر کوتاهی را برای برگزاری این مسابقات آماده نمود.

formula-e-joining-olympics

شهر توکیو کشور ژاپن میزبان مسابقات المپیک سال 2020 است. این کشور با توجه به پیشرفت‌های صنعتی عظیم خود، می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای میزبانی و معرفی این بازی‌های جذاب در المپیک باشد. البته اگر این موضوع تایید شده باشد، موضوعات زیادی باید بررسی و اعلام شود؛ مثلا اینکه چه کشورهایی در قالب چه تیم‌هایی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. البته این اولین بار نیست که ایده اضافه شدن بازی‌های ماشین و موتورسواری به مسابقات المپیک بیان می‌شود. پیش از این نیز این ایده مطرح شده بود که با مخالفت کمیته ملی المپیک روبه‌رو شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا