مکمل بنزین
گوناگونخبر

جنرال موتورز به سوی تولید نسل جدید پیکاپ از جنس آلومینیومی می‌رود!

بر اساس اعلام یکی از مدیران ارشد کمپانی فورد، جنرال موتورز در نظر دارد تا نسل جدید پیکاپ ها و Suvهایش را از جنس آلومینیوم و بسیار سبک تهیه کند.

این خودرو ساز آمریکایی اعلام کرده است که جهت تغییر خط تولید وانت‌های خود در کارخانه Flint میشیگان نیاز به هزینه 877 میلیون دلاری دارد. این سرمایه گذاری قسمتی از نقشه گسترش سه گانه سیستم‌های وانت ایالات متحده است. نصب خطوط مونتاژ جدید جوش بدنه‌ و عملیات رنگ‌آمیزی نسل‌های جدید پیکاپ Silverado و Suv ها شامل شورلت Tahoe و کادیلاک Escalade!

GM

این کمپانی در تشریح برنامه‌های خود، از تغییر نسل جدید خودروهای سنگین خود و Suvها با مواد جدید شامل آلومینیوم و استیل‌های بسیار سبک برای کمک به کاهش وزن و بهبود مصرف سوخت خبر داده است، در واقع شبیه به کاری که پیش از این فورد با تولید F-150 انجام داده بود. البته شورلت پیش از این در تبلیغاتی خاص، کمپانی فورد را به خاطر بهره‌گیری از آلومینیوم در تولیداتش مورد شماتت قرار داده بود؛ اما خب حافظه کوتاه مدت مشتریان تا سال 2018 و عرضه اولین نسل خودروهای سنگین این کمپانی با استفاده از آلومینیوم، آن تبلیغات را فراموش خواهد کرد.

باید دید آیا این کمپانی، از این روند برای همه تولیداتش استفاده خواهد کرد یا خیر؟

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا