مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی بلند الکتریکی تسلا به زودی عرضه می‌شود!

شاید کمپانی تسلا، با ماشین‌های برقی‌اش برای کاربران شناخته شده باشد اما این خودروها معمولا کوچک بودند و به درد خانواده‌ها نمی‌خوردند. خب شاید فردی باشد که نیاز به یک خودروی بزرگ داشته باشد، اما در کنار آن نیز بخواهد به محیط زیست کمک کند و از سوخت‌های فسیلی استفاده نکند! راه کار چیست؟

tesla_model_x-640x316

چند سال پیش، کمپانی تسلا برای حل این مشکل یک دستگاه SUV با نام TESLA model X را معرفی نمود. این خودرو تا سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی نشده بود که بالاخره چشم منتظران به جمال این شاسی بلند روشن شد و به نظر می‌رسد که به زودی به طور رسمی عرضه خواهد شد.

برای کسانی که می‌خواهند به این خودرو نگاهی بی‌اندازند و تفاوت این SUV کمپانی تسلا را با سایر رقبای سنتی آن بسنجند، باید بگوییم که نیاز به انتظار فراوانی نیست. اخیرا منابع خبری فاش ساختند که این شاسی بلند الکتریکی به زودی و در ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد. این موضوع در برنامه سه ماهه اخیر تسلا نیز تایید شده است.

تسلا در این مورد می‌گوید: همان‌طور که ما در حال آماده سازی Model X در ماه سپتامبر هستیم، همزمان در حال کار بر روی شرایط عرضه این محصول، نهایی کردن مهندسی این خودرو و نهایتا تست‌های نهایی آن نیز هستیم. ما باید برای این خودرو تجهیزات جدیدی را نیز آماده کنیم و با نمایندگان خود در این موارد به توافق برسیم. این خودرو در کارخانه کالیفرنیا و در کنار تسلا Model S تولید خواهد شد.

همزمان تسلا اشاره می‌کند در صورت بروز مشکلات برای عرضه این خودرو، مدل S همچنان تولید و عرضه می‌شود. البته طبق گفته‌های ایلان ماسک مدیر بازاریابی جدید این کمپانی، این محصول بدون هیچ مشکلی عرضه خواهد شد. وی در مورد این خودرو گفته است: طراحی و تولید تسلا X کاری سخت است، شاید سخت‌ترین تولید یک خودرو در جهان، متعلق به همین محصول باشد. من فکر می‌کنم مردم حتما از این خودرو استقبال خواهند کرد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا