مکمل بنزین
گوناگونخبر

حراج اسب جهنمی با قیمتی باور نکردنی!

لافراری با قیمت 1.35 میلیون دلار؛ تبدیل به یکی از با صرفه‌ترین خودروهای اسپرت جهان برای کسانی شده است که پولشان از پارو بالا می‌رود؛ با این همه تنها تعداد اندکی از مردم جهان خریدار این خودروی استثنایی هستند و به همین منظور تنها 499 دستگاه از آن ساخته شده است. اما نمونه‌ای خاص از لافرای، ملقب به اسب سیاه جهنمی؛ با قیمت پایه 4.7 میلیون دلار به فروش خواهد رسید! حراجی مونتری وظیفه فروش لافرای جهنمی را بر عهده دارد و به دلیل خاص بودن خودروی مذکور، قیمت‌هایی نظیر 3.9 و 4.5 میلیون دلار را رد کرده است!

ferrari-laferrari

ferrari-laferrari

حداکثر سرعت لافرای جهنمی 350 کیلومتر بر ساعت است. در محیط داخلی این خودرو از چرم سیاه و سفید با کیفیتی استفاده شده و کمربندهای ایمنی قرمز رنگ هستند. لاستیک‌های جلو 20 اینچی و لاستیک‌های عقب 19 اینچی هستند. کمپانی سازنده لاستیک‌های مذکور یکی از مشهورترین سازندگان تایرهای مسابقه‌ای؛ کمپانی Pirelli است.

ferrari-laferrari

این خودرو مجهز به یک موتور قدرتمند و 949 اسب‌بخاری با گشتاوری 663 نیوتن‌متری است. موتور مذکور باعث می‌شود که تنها در سه ثانیه سرعت لافرای جهنمی از سکون کامل به 100 کیلومتر در ساعت برسد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    سايز لاستيكها رو اشتباه نكردين ؟معمولا لاستيك عقب بزرگتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا