Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

برنامه لکسوس برای عرضه پرچم‌دار جدید در آمریکا!

کمپانی لکسوس قرار است به زودی دومین پرچم‌دار خود را که چیزی شبیه به خودروی سدان LS است، روانه بازار کند! البته تنها در کشور ایالات متحده آمریکا.

در جدیدترین مصاحبه یکی از مدیران عمومی کمپانی لکسوس، جف براکن گفته: ما به یک پرچم‌دار نیاز داریم؛ اما این محصول یک سدان نخواهد بود! بنا بر این به نظر می‌رسد که این خودروساز ژاپنی دومین خودروی برتر خود را در قالب یک کوپه به بازار عرضه می‌کند. در اواخر سال گذشته، لکسوس از نام‌های تجاری چون LC500 و LC500h استفاده کرد، اما این کمپانی صاحب نام از سری کوپه بر اساس پلتفرم LS در خط تولید محصولات جدیدش در آینده بهره خواهد برد.

lexus-flagship-model

همچنین لازم به ذکر است، فروش محصولات سری بزرگ و لوکس این کمپانی (large luxury sedans) کمی نسبت به سایر تولیدات با کندی انجام می‌شود و خریداران به سمت کراس اوورهای لوکس و Suvها متمایل شده‌اند. به همین دلیل شاید این کمپانی بخواهد ردیف سومی از صندلی را به مدل لکسوس RX اضافه کند. با توجه به گفته براکن، بدنه و اطاق RX برای 7 یا 8 سرنشین طراحی شده و این موضوع در تولیدات آمریکا لحاظ می‌شود. سری جدید RXهای لکسوس در پاییز امسال معرفی می‌شوند، البته مدل‌های اولیه دارای سه ردیف صندلی نخواهند بود.

اگرچه لکسوس خود قصد ندارد تا مشتریانش را برای دیدن ردیف سوم صندلی‌های این محصولش تا نسل بعد منتظر بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.