مکمل بنزین
گوناگونخبر

برای اولین بار پس از 27 سال یک برند غیر لوکس در نظرسنجی کیفیت، برترین شد!

پادشاه جدیدی بر قله‌ی اعتمادپذیری صنعت خودرو حکومت می‌کند. برای دومین بار در طول تاریخ از شروع مطالعات کیفیت جی‌دی‌پاور، یک برند غیر لوکس توانست در صدر جدول قرار گیرد. سال گذشته پورشه توانست تاج سلطنت کیفیت را بر سر کند، اما با بدشانسی در سال جاری مکان دوم رقابت را بدست آورد. در سال 2016 کیا توانست مقام اول کیفیت را در میان خودروسازان از آن خود کند. با توجه به اخبار رویترز، بررسی‌های سال جاری نشان داده‌است از دارندگان محصولات کیا (برند غیرلوکس) مشکلات کمتری نسبت به صاحبان خودروهای لوکس گزارش شده‌است، که این موضوع باعث شد تا این برند در طول ده سال گذشته اولین برند غیرلوکس صدرنشین شود.

Kia-Telluride_Concept-2016-800-01

در انتهای لیست نظرسنجی اسمارت پس از ولوو و فیات از نظر قابلیت اعتماد قرار می‌گیرد. 10 خودرو قابل اعتماد در این نظر سنجی به صورت زیر است:

کیا، پورشه، هیوندای، تویوتا، بی‌ام‌دبلیو، شورولت، بیوئیک، لکسس، لینکولن و نیسان.

از نتایج جالب دیگر این نظرسنجی برای دومین بار برندهای امریکایی توانستند مجموع امتیازهای بهتری نسبت به رقبای خارجی خود بدست آورند.

Kia-Sportspace_Concept-2015-800-06

برای کسانی که فکر می‌کنند تویوتا قابل اعتمادترین برند خودروسازی است می توان پیشنهاد داد تا به آخرین نظرسنجی جی دی پاور نگاهی کنند. کیا می‌تواند با ارائه محصولات اسپورتی همچون GT4 استینگر به رقابت با لکسس و تویوتا بپردازد؛ البته اکنون به نظر می‌رسد در حال حاضر برنده این رقابت می‌باشد.

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا