مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

همین هفته منتظر رونمایی از خودروی لوکس برقی کارما Revero باشید!

کمتر از یک هفته دیگر به رونمایی از جزئیات خودروی سدان برقی لوکس کارما Revero باقی مانده است. اگر به وب‌سایت این کارخانه تولیدی آمریکایی سری بزنید ثانیه شمار رونمایی از این مدل را خواهید دید. طراحی کلی خارجی این اتومبیل که شبیه کارما فیسکر می‌ماند، در وب‌سایت این کارخانه قرارگرفته است. رونمایی از این خودرو که هنوز جزئیات مبهمی دارد، در کالیفرنیا انجام خواهد شد.

Karma-Revero-release-date

سقف این اتومبیل همانند کارما فیسکر از پنل‌های خورشیدی بوده که انرژی قابل ملاحظه‌ایی را برای این اتومبیل فراهم می‌آورد. بر روی این ویژگی اتومبیل تاکید شده که تا به حال هیچ خودرویی در ایالات متحده آمریکا از پنل‌های خورشیدی در ساختن سقف اتومبیل استفاده نکرده‌است. آرم‌های این خودرو در جلو و عقب اتومبیل با دست رنگ زده شده‌اند که تا به حال این امر در تولید هیچ خودرویی سابقه نداشته است. طبق اعلامیه منتشر شده کارخانه اتومبیل کارما، این امر در عین کوچک بودن اما نمادی از منحصر به فرد بودن محصول فوق است.

در آخر صفحه نمایشگر اطلاعات این اتومبیل در داخل خودرو ساده،قابل درک و زیبا است که هیچ احتیاجی به ۲۰۰ صفحه راهنما برای استفاده از آن را ندارد!

karma-revero-interior-dash-750x415

استراتژی فروش این نوع خودروها برای عموم نیست و بازار عمومی نخواهد داشت. این کارخانه تنها ۱۰ مکان فروش در آمریکا خواهد داشت و در اروپا تا به امروز در هلند، آلمان و سوئیس فروشگاه‌های خود را مستقر ساخته‌است.این خودرو در نمایشگاه اتومبیل پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۰۰۰ عدد از این اتومبیل ساخته و در ۲۰۱۸ به بازار اروپا عرضه شود. هنوز قیمتی برای آن در نظر نگرفته شده‌است.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا