مکمل بنزین
گوناگونخبر

محصول جدید آئودی با موتور پر قدرت 4.0 لیتری V8 عرضه می‌شود

کمپانی خوش نام Audi در حال آماده سازی یک خودروی دیزلی است. این محصول فوق العاده با کارایی بسیار بالا به خیابان‌ها خواهد آمد؛ اما این بار تنها با یک محصول غول پیکر با موتوری ساده روبرو نیستیم؛ محصول فوق این بار موتوری بی‌نظیر خواهد داشت.

این ماشین، SQ7 نام دارد و قرار است تا با مشخصاتی که تاکنون سابقه نداشته است وارد بازارهای جهانی شود. بر اساس سندی که به تازگی از تولید این خودرو به بیرون درز کرده، SQ7 از یک موتور دوقلوی بزرگ از نوع توربو شارژر دیزلی با قدرت 4.0 لیتر V8 عرضه می‌شود و می‌تواند حدود 430 اسب بخار قدرت تولید کند.

2017-Audi-SQ7-100

البته واضح است که این خودرو در قیاس با یکی از قدرتمندترین Suvهای دیزلی با موتور توربو شارژ دوقلوی 6.0 لیتری همراه با گشتاور 1000 نیوتن بر متر و 490 اسب بخار قدرت، آن‌چنان محصول پر قدرتی محسوب نمی‌شود، اما طرح جدید آئودی برای عرضه یک خودروی دیزلی پر قدرت، رقابت را بین این محصولات مجددا گرم می‌کند.

این شاسی‌بلند دیزلی، سرعت صفر تا صد خود را در عرض تنها 5.5 ثانیه طی می‌کند و بالاترین سرعت آن به راحتی به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا