مکمل بنزین
گوناگونخبر

با ارزان ترین بوگاتی چیرون دنیا آشنا شوید!

بوگاتی یکی از شرکت‌های خاص و متفاوت در تولید خودرو محسوب می‌شود که همیشه تولیداتش در زمره بهترین و گرانقیمت‌ترین خودروها قرار می‌گیرند. آخرین محصول سوپر اسپرت این شرکت، بوگاتی چیرون یا شیرون نام دارد که گفته می‌شود نزدیک به 3 میلیون دلار قیمت خواهد داشت. اما در اینجا قصد داریم شما را با ارزانترین نمونه ساخته شده از چیرون آشنا کنیم که فقط 10 هزار دلار قیمت دارد!

591493

مطمئنا اگر برند و لوگوی بوگاتی بر روی هر چیزی قرار بگیرد، باعث بالا رفتن قیمت آن می‌شود. مثال بارز این موضوع را می‌توان برای ماکت ساخته شده توسط شرکت آمالگام کالکشن مشاهده کرد. این شرکت اخیرا یک ماکت در مقیاس یک به هشت (1:8) از چیرون را طراحی کرده که قیمت آن سر به فلک می‌کشد. قیمت تعیین شده برای این ماکت 10160 دلار است که به نظر می‌رسد برای یک ماشین اسباب بازی که می‌خواهد بدون حرکت روی میز اتاق شما قرار بگیرد بسیار زیاد است!

591489

اما قبل از اینکه بخواهیم زود درباره آن قضاوت کنیم بهتر است نگاهی به مشخصات و کیفیت ساخت آن بیاندازیم. این ماکت به قدری حرفه‌ای طراحی و ساخته شده که اگر با پرداخت این مبلغ مشکلی نداشته باشید، داشتنش واقعا می‌ارزد! برای ساخت این ماکت چیرون از مهارت دست و اطلاعات دقیق طراحی CAD که توسط شرکت بوگاتی در اختیار آمالگام قرار گرفته، استفاده شده است.

591491

جالب اینجاست که مراحل ساخت آن دقیقا زیر نظر مهندسان بوگاتی انجام گرفته تا این اطمینان حاصل شود که سوپر اسپرت کوچک بدون نقص طراحی شود. همانطورکه از تصاویر مشخص است، نتیجه کار فوق‌العاده ارزیابی می‌شود. برای طراحی داخلی خودرو از مرغوبترین چرم استفاده شده تا شباهت این ماکت را با نمونه واقعی به حداکثر ممکن برساند.

591487

ما به شخصه چنین پولی را برای یک ماکت هزینه نمی‌کنیم اما اگر کسی پول اضافی داشت و آن را خرید، حتما این ماکت را در یک جای مناسب و زیر نور کافی برای دیگران به نمایش دربیاورد! احتمالا بعد از این باید شاهد ارائه شدن اسباب بازی‌های جذاب و در عین‌حال گرانقیمت دیگر، همچون Lego هم برای چیرون باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا