مکمل بنزین
بررسیتازه‌هاخبر

تجلی روح موسیقی در خودرویی جدید از رولزرویس

شرکت خودروسازی رولزرویس از نسخه جدید خود که wraith نام دارد رونمایی کرد. به گفته این شرکت در طراحی و ساخت این مدل جدید که ۲ سال به طول انجامید، موسیقی یک عنصر اساسی به شمار می‌رود. دلیل آن هم این است که بسیاری از موسیقی‌دانان مشهور موفقیت خود را با خرید یکی از مدل‌های رولزرویس جشن گرفته‌اند.

wraith_inspired_by_music-1-626x382

رولزرویس با به کارگیری از یک سیستم صوتی پیشرفته برای این خودروی ابرلوکس، موسیقی بی‌نظیری را در اختیار مسافران قرار می دهد، به‌گونه‌ای که محو شنیدن صدای موسیقی خواهند شد. این سیستم صوتی از 18 قسمت مختلف تشکیل شده که شامل هفت اسپیکر، هفت تیوتر، دو ساب ووفر و دو بلندگوی شفاف‌ساز می‌شود و این بلندگوها وظیفه هدایت صدا را به گوش سرنشینان حساس به موسیقی برعهده دارند!

wraith_inspired_by_music-2-626x382 wraith_inspired_by_music-5-626x382

در این خودرو با هوشمندانه‌ترین طراحی روبه‌رو هستیم. وقتی روح این رولزرویس از موسیقی باشد، ترکیب مس و چرم بهتر از هرچیزی می‌تواند آن را القا کند. حس و حال داخل کابین شباهت زیادی به یک استودیوی فوق لوکس دارد. کفپوش خودرو از چرم یک تکه تشکیل شده و ساعت معروف روی داشبورد این بار از نقره و مس ساخته شده است.

wraith_inspired_by_music-3-626x382

در قسمت پیشرانه یک موتور بنزینی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری به همراه دو عدد توربو تعبیه شده که نیروی حاصله به وسیله یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

wraith_inspired_by_music-4-626x382

به نظر می‌رسد wraith که رولزرویس در آن روح موسیقی دمیده است، باید در انتظار خریداران ثروتمندی باشد که با خود، موسیقی، فیلم و مد را سوار بر آن می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اون وقت ما برای خرید یه هدفون 1 ماه تحقیق می‌کنیم! زندگی‌های ماها هم لذتی داره ها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا