مکمل بنزین
گوناگونخبر

آلفا رومئو تا سال 2020 میلادی 6 محصول جدید را معرفی می‌کند

به‌نظر می‌رسد گروه خودروسازی فیات کرایسلر تصمیم جدی گرفته تا جایگاه برند تجاری آلفارومئو را که یکی از زیرمجموعه‌های کلیدی و مهم آن محسوب می‌شود، تا قبل از اتمام این دهه میلادی، و با معرفی محصولات جدیدتر، ارتقاء داده و چهره رقابتی‌تری به آن ببخشد. بر همین اساس این کمپانی قصد دارد تا قبل از سال 2020 میلادی، چندین خودروی جدید را به خط محصولات تولیدی آلفارومئو اضافه کند. درکنار خودروی شاسی بلند Stelvio، که قرار است امسال در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شود، آلفارومئو بر اساس نقشه راهی که توسط گروه فیات کرایسلر منتشر شده، می‌خواهد یک سدان کامل را هم معرفی کند.

alfa-156

به گفته مدیران این شرکت، خودروی سدان جدید بالاتر از مدل فعلی Giulia قرار می‌گیرد و با رقبایی همچون بی‌ام‌و سری 5، مرسدس بنز E  کلاس و آئودی A6 رقابت خواهد کرد. باتوجه به این نقشه راه، اتومبیل دیگری که به خانواده آلفا رومئو خواهد پیوست، یک مدل هاچ‌بک است که به احتمال خیلی زیاد جایگزین جولیتا فعلی که از سال 2010 در خط تولید قرار گرفته، می‌شود. این خودروی هاچ‌بک در زمان ورود به بازار با مدل‌های کامپکت و هم تیپ خودش مثل فولکس واگن گلف 8، فورد فوکوس، رنو مگان و اپل آسترا به رقابت خواهد پرداخت.

2017-alfa-romeo-giulia-front-three-quarter-in-motion-22-660x440

اما این نقشه راه نشان می‌دهد که آلفا رومئو حساب ویژه‌ای برروی مدل‌های شاسی بلند باز کرده، چراکه بعد از Stelvio قصد دارد دو مدل دیگر را هم در این استایل تا یکی دو سال آینده روانه بازار کند. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از این مدل‌های جدید در دست نیست. این وضعیت در مورد گزینه دیگری که تحت عنوان خودروی اختصاصی و ویژه آلفا رومئو، که در این نقشه راه به آن اشاره شده، هم دیده می شود یعنی هیچ جزئیاتی فعلا درباره آن مطرح نشده است. اگر همه چیز طبق این برنامه‌ریزی صورت بگیرد و شرکت دچار مسائل ناخواسته نشود، باید تا اواسط سال 2020 میلادی تمامی این محصولات را در بازار فروش مشاهده کرد. همچنین گروه خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرده اولویت فروش این محصولات جدید با بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و کشورهای کانادا، مکزیک و آمریکا می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا