مکمل بنزین
گوناگونخبر

تست هفت روزه‌ی نیسان قشقایی: عالی برای مسافت‌های طولانی

یکی از شهروندان بریتانیا به نام جان، شغلی دارد که به‌خاطر آن باید مسافت‌های طولانی در جاده‌های بریتانیا را طی کند. به همین دلیل به خودرویی نیاز دارد که نرم و برای رانندگی راحت باشد.

جان مدتی است که به دنبال خودرویی جایگزین برای آئودی Q3 خود می‌گردد و می‌خواهد بداند که چه خودرویی می‌تواند خواسته‌های شغلش را براورده کند. اما فهمیدن چنین چیزی با یک تست معمول رانندگی کار بسیار سختی است.

packshot_colorpicker_qq_kad_small-png-ximg-s_12_h-smart

جان تنها کسی نیست که این عقیده را دارد. برای یافتن خودروی مناسب باید برای یک مدت نسبتا طولانی از آن استفاده نمود. به همین دلیل نیسان موافقت کرده است که به تعداد زیادی از خوانندگان مجله Autocar شانس زندگی با یک قشقایی را برای یک تست رانندگی هفت روزه بدهد. رانندگان داوطلب نظر خود را در طی این هفت روز در یک ویدیو ضبط کردند که نظر حقیقی آن‌ها را بازتاب می‌کند.

جان از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در قشقایی بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بود، به خصوص سیستم هشداردهنده‌ی ترافیک و دوربین ۳۶۰ درجه به‌کار رفته در این خودرو. او از راحتی این خودرو نیر بسیار راضی بود و گفت: در این خودرو احساس می‌کنم روی کاناپه خانه‌ام نشسته‌ام.

جان بعد از این هفت روز با شرکت قشقایی تماس گرفت و یک عدد از این خودرو را خریداری کرد.

dsc_9458

البته لازم به ذکر است که این خودرو برای مصارف شهری خودروی مناسبی به‌حساب نمی‌آید. زیرا شرایط زندگی در شهر ایجاب می‌کند که از خودروهای کوچک‌تر با مصرف سوخت کمتر استفاده شود. همانطور که گفته شد خودروهایی نظیر قشقایی برای مسافت‌های طولانی بسیار مناسب‌اند اما برای داخل شهر، توصیه‌ی کارشناسان خودروهای هاچ‌بک هستند که هم کوچک‌ترند و مشکل جای پارک ندارند و هم مصرف سوخت پایینی دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا