مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا سیویک ۲۰۱۷ معرفی شد

هوندا سیویک ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش درآمد و طی یک سال آینده هم برای فروش در بریتانیا عرضه خواهد شد.

این خودرو ۴۴۹۷ میلی‌متر طول، ۱۸۰۰ میلی‌متر عرض و ۱۴۲۱ میلی‌متر ارتفاع دارد در نتیجه این خودرو ۱۳۰ میلی‌متر بلندتر، ۳۰ میلی‌متر عریض‌تر و ۲۰ میلی‌متر کوتاه‌تر از نسل قبل خود است. هوندا دونوع موتور را برای سیویک درنظر گرفته است: ۱- موتور یک لیتری سه‌سیلندر که ۱۲۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. ۲- موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر با ۱۸۰ اسب‌بخار. هردوی این موتورها با یک جعبه دنده دستی ۶ سرعته و یا یک جعبه دنده اتوماتیک CVT عرضه می‌شوند.

the-2017-honda-civic

سرپرست بخش تولید هوندا می‌گوید این پلتفرم می‌تواند برای نوع هیبریدی این خودرو هم استفاده شود اما هنوز تصمیمی برای تولید نوع هیبریدی این خودرو اتخاذ نشده‌است.

هوندا طراحی داخلی این خودرو بسیار ساده و کارامد انجام داده است. یک صفحه‌ی لمسی ۷ اینچی که می‌توانید با استفاده از آن سیستم‌های متصل به خودرو را کنترل کنید. همینظور قابلیت‌های اضافه‌ای همانند یک نقشه‌ی راهنما با اشتراک پنج‌ساله رایگان، سیستم صوتی ۱۶۰ وات با ۴ بلندگو، سیستم صوتی ۱۸۰ وات با هشت بلندگو و یا یک سیستم صوتی قدرتمند با ۱۱ بلندگو برای انتخاب وجود دارند.

honda-civic-web-a-158

فضای داخل خودرو به نسبت مدل قبل بیشتر شده است. جای پای عقب و همینطور جای پای شانه‌ها در جلو و عقب بیشتر شده‌است. فضای صندوق عقب به همان مقدار سابق باقی‌ مانده‌است. ۴۷۸ لیتر که به نسبت ۳۶۰ لیتر فولکس‌واگن گلف بسیار بیشتر است.

این خودرو دارای سیستم‌های امنیتی بسیاری از قبیل سیستم نگهدارنده بین خطوط، سیستم کروزکنترل تطبیق‌پذیر، سیستم هشداردهنده وجود ترافیک و همینطور تشخیص‌دهنده نقاط کور است.

قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده‌است اما ما توقع داریم قیمت این خودرو افزایش اندکی به نسبت ۱۸۳۶۰ پوند مدل قبلی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا