مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر لو رفته از Boxster جدید

porsche-boxster-spy-05-1

پورشه در حال آماده سازی یک به‌روزرسانی در سری خودروهای تبدیل شونده و پایین رده باکستر است و درحالی‌که از نظر بصری ممکن است شاهد یک تغییر کوچک باشیم، اما از قرار معلوم تغییرات بیشتر از ظاهر و نما هستند.

بر اساس تعدادی از شایعات منتشر شده در این باره، پورشه نهایتا قرار است به سمت موتورهای توربو شارژر رود و این موتورها را در سری جدید باکستر استفاده کند. بر اساس اعلام برخی از جاسوسان خبری، مدل اولیه این خودرو کوچکتر بوده و نیروی محرکه چهار موتوره خواهد داشت. با توجه به لوله اگزوزهای دوگانه در سری جدید باکستر اس، مشخص می‌شود که باید منتظر ماشینی باشیم که بیشتر از یک مدل پایه است.

در پس این تغییرات مکانیکی، این اولین بار است که باکستر جدید را به صورت کامل می‌بینیم. ما می‌توانیم حالت بصری این خودروی پورشه را ببینیم که حالتی شبیه به مدل‌های دهه قبل دارد، مخصوصا از نمای جلو و بخش سپر. قطعا همه دوست داریم تا سطح شیب‌دار بخش چراغ‌های جلوی این ماشین بیشتر شود که همین عامل باعث خواهد شد تا بتوان از چهار چراغ ‌LED بزرگتر در کنار هم استفاده نمود. چراغ‌های عقب این محصول نیز شامل بهبودهای جزئی گشته و لوله اگزوز تمام پلاستیکی سبب شده تا بتوان حالت دهی بسیار ساده‌تری نسبت به مدل‌های کنونی داشته باشد.

شما می‌توانید در ادامه تصاویر بیشتری از باکستر جدید مشاهده نمایید که با توجه به اخبار و شایعات تا سال آینده می‌توانیم شاهد حضورش در جاده‌ها باشیم.

۲ ۳ ۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا