مکمل بنزین
گوناگونخبر

مینی نسخه عملکردی “جان کوپر Works” را برای کلاب‌من عرضه می‌کند!

همانطورکه انتظار می‌رفت، نسخه 6 درب مینی کلاب‌من درحال طی کردن فرآیند نهایی تولید شدن است و به زودی با دیگر محصولات جدیدی که با سیاست‌های کمپانی مادر، یعنی بی‌ام‌و، برنامه‌ریزی شده‌اند، وارد خط تولید خواهد شد. علاوه‌بر این به تازگی نسخه جدیدی از این سری معرفی شده که Mini John Cooper Works Clubman‌ نام دارد و قرار است به طبقه محصولات شرکت مینی در مدل‌های متنوعی با مشخصات سقف فلزی و ثابت، کانورتیبل و همینطور کانتری‌من ملحق شود و با مجهز شدن به یک پیشرانه قوی و تقویت شده و همینطور بهره‌مندی از ظاهری جذاب و تهاجمی‌تر، بعنوان یک محصول ویژه از مینی با عملکرد سطح بالا خودنمایی کند.

p90232866_highres

این محصول جدید به سیستم چهار چرخ متحرک شرکت مینی که All4 نام دارد مجهز شده و به لطف پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژر‌دار می‌تواند 228 اسب بخار قدرت و گشتاور 350 نیوتن برمتری را تولید کند. طبق ادعای شرکت مینی، این نسخه جدید می‌تواند با هر دو جعبه دنده شش سرعته دستی و یا 8 سرعته اتوماتیک، سرعت صفر تا 100 کیلومتر برساعت را ظرف مدت زمان 6.3 ثانیه طی کند.

p90232855_highres

در پکیچ ویژه ارائه شده می‌توان به سیستم ترمز Brembo، مجموعه کاملی از اگزوزهای اسپرت و نقش و نگارهای ظاهری که به خوبی نسخه Works را تداعی می‌کنند، اشاره کرد. در قسمت فضای داخل کابین هم می‌توان به خوبی روح اسپرت دمیده شده را با تریم ویژه و صندلی‌های مخصوص، حس کرد. در تست‌های صورت گرفته با مدل استاندارد مینی کلاب‌من S که به پیشرانه دو لیتری توربودار با خروجی 189 اسب بخاری مجهز شده بود، اختلاف عملکردی بسیار کمی با رقبایی همچون گلف GTI و فورد فوکوس ST مشاهده شد.

p90232861_highres

حالا باتوجه به اینکه قدرت خروجی پیشرانه در نسخه جدید به نزدیکی 230 اسب بخار رسیده، انتظار می‌رود سطح عملکرد آن حتی بالاتر از رقبای اصلی قرار گیرد که این مهم یک موفقیت بسیار چشمگیر برای مینی محسوب می‌شود. البته مطمئنا سیستم چهار چرخ متحرک کلاب‌من جدید یک کلاس متفاوت‌تری از رانندگی را نسبت به دیگر محصولات در این رده ارائه خواهد داد که در کنار این پیش‌بینی می‌شود از لحاظ قیمتی هم یک جهش قابل توجه را داشته باشد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا