مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس میباخ S600 پولمن گارد؛ پرچمدار خودروهای زرهی!

کمپانی بزرگ مرسدس بنز همچنان بر سنت دیرینه خود در تولید خودروهای زرهی که معمولا مبنتی بر مدل‌های لوکس این شرکت طراحی می شوند، پایبند است. این شرکت در آخرین فعالیت خود در این زمنیه، نسخه پولمن (Pullman) را برای مدل معروف مرسدس میباخ S600 گارد معرفی کرده است. همانند مدل اصلی این خودرو، نسخه Pullman پا به میدان گذاشته تا برای شدیدترین تدابیر امنیتی و بالاترین سطح محافظت از اشخاص خاص انجام وظیفه کند.

2018-mercedes-maybach-s600-pullman-guard-102-876x535

مرسدس بنز این محصول جدید را در بالاترین طبقه و استاندارد محافظتی این شرکت، یعنی VR9 قرار داده و این بدان معنی است که افراد داخل آن می‌توانند به راحتی از تیراندازی‌های دور و نزدیک توسط سلاح‌های مختلف و همینطور انفجارهای نسبتا کوچک جان سالم به‌در ببرند. برای اینکه این سطح از ایمنی و مقاومت در این خودرو ایجاد شود، از آلیاژ مخصوصی از فولاد استفاده شده که به خوبی تمامی شکاف بین ساختار داخلی و خارجی بدنه را با آن پر کرده‌اند.

2018-mercedes-maybach-s600-pullman-guard-111-876x535

علاوه‌بر این، استفاده از قطعاتی با جنس پلی اتیلن و آرامید در قسمت بیرونی خودرو باعث شده تا در اثر برخوردها و انفجارهای شدید صورت گرفته، حداکثر مقاومت در برابر متلاشی شدن بدنه ایجاد شود. برای اینکه شیشه‌های استفاده شده برای این خودروی زرهی هم مقاومت کافی را داشته باشند، از پوشش پلی کربنات برای آنها استفاده شده است. البته برای شیشه عقبی از این فرمول استفاده نشده اما در عوض پشت صندلی ردیف عقب یک دیوار فولادی ضخیم و کاملا مقاوم به کار رفته تا به خوبی از سرنشینان محافظت شود. این غول زرهی دارای 6.5 متر طول و 5.1 تن وزن است.

2018-mercedes-maybach-s600-pullman-guard-112-876x535

درکنار این سیستم محافظتی، میباخ S600 پولمن گارد از یک آژیر خطر هوشمند، رادیوی دوطرفه، پکیج باطری اضطراری و بلندگوهای بیرونی بسیار پرقدرت بهره‌مند شده است. از لحاظ مشخصات فنی و مجموعه موتور، این خودرو نسبت به مدل معمولی تغییری نداشته به‌طوریکه از همان پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر تویین توربو با قابلیت تولید 530 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن برمتر گشتاور، برای آن استفاده شده است. این خودرو به دلیل اینکه وزن بسیار بالایی دارد، محدودیت‌هایی در حداکثر سرعت آن اعمال شده و بیشتر از 160 کیلومتر برساعت نمی‌توان با آن رانندگی کرد.

2018-mercedes-maybach-s600-pullman-guard-103-876x535

در داخل این خودرو، سرنشینان با بهترین اجزای لوکس و باکیفیت تولید شده برای یک خودرو طرف هستند. صندلی‌های مخصوص تعبیه شده در قسمت عقب قابلیت تاشدن تا زاویه 43.5 درجه را دارند که به لطف یک قسمت تنظیم شونده برای زانوها، راحتی بی‌نظیری را در اختیار می‌گذارند. همانند گزینه‌های استفاده شده در سری S خودروهای مرسدس بنز، در اینجا هم انواع و اقسام تجهیزات رفاهی و راحتی از قبیل سیستم گرمایشی و سرمایشی و ماساژور به کار رفته‌اند. قیمت پایه تعیین شده برای مرسدس میباخ S600 پولمن گارد از 1.5 میلیون دلار شروع می‌شود و سفارشات ثبت شده تا نیمه دوم سال 2017 میلادی تحویل مشتریان خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا