مکمل بنزین
گوناگونخبر

سورپرایز مک‌لارن P1 با یک رنگ خاص و جدید!

هیچ شکی نیست که خودروی مک‌لارن P1 یکی از بهترین سوپر اسپرت‌های تولید شده تا به امروز است، مخصوصا اینکه از ویژگی‌های فنی و طراحی ظاهری بسیار مدرن و شگفت انگیزی بهره برده است. اگرچه خودروهایی مثل P1، با یکسری رنگ بدنه استاندارد و از قبل تعریف شده توسط کمپانی روانه بازار می‌شوند، اما مرکز سفارشات مشتری مک‌لارن برای اینکه به خوبی سلیقه مشتریان را در مورد رنگ‌بندی ظاهری و داخلی خودرو پوشش دهد، حق انتخاب بسیار وسیع و دلخواهی را برای آنها ایجاد کرده به طوریکه هیچ محدودیتی جهت اعمال رنگ مورد نظر مشتری وجود ندارد. بدین ترتیب مالکان ثروتمند چنین خودرویی می‌توانند با یک رنگ خاص و متفاوت، بیشتر خودنمایی کنند!

p1-2

در جدیدترین مورد، تصاویری از یک‌مک لارن P1 در خیابان‌های لندن ثبت شده که با یک رنگ بدنه جدید، خاص و جذاب، به خوبی از هر رهگذری دلربایی می‌کند. براساس گزارش ارسالی این رنگ جدید که به چشم ما بنفش تیره است، طبق استاندارد کارخانه، بنفش K نام دارد. شاید مشتریانی که قصد سفارش مک لارن P1 را داشتند با دیدن این رنگ بدنه جدید، از نسخه‌های معمولی صرفه نظر کرده و این نمونه را به صورت ترکیبی با بدنه فیبرکربن انتخاب کنند.

p1-3

پیش از این، مک لارن دو ترکیب رنگ بسیار جذاب را به سفارش مشتریان تولید کرده بود که یکی رنگ chameleon یا به تعبیری آفتاب پرست برای مشتری در کالیفرنیا و دیگری رنگ قرمز Junaid که به کشور عربی بحرین ارسال شده است. مک لارن P1 با تمامی این رنگ بندی‌ها بسیار زیباتر جلوه می‌کند اما انصافا ظاهر این خودرو با رنگ‌های استاندارد و یا حتی بدون رنگ و فقط با بدنه فیبرکربنی هم بسیار چشم نواز است.

در ابتدای ورود مک‌لارن P1، اولین رنگ بدنه سفارشی که در بین انواع استاندارد آن بسیار عجیب و غریب بود و حسابی هم سرو صدا به پا کرد، رنگ سبز بود که حتی امروز هم می‌توان از آن بعنوان یکی از عجایب خاص در دنیای رنگ‌ها یاد کرد. این خریدار ثروتمند با سلیقه خاص خودش، حتی ترجیح داده بود از رنگ سبز برای رینگ‌ها و همینطور تزئینات داخل کابین هم استفاده شود. به هرحال باید به سلایق احترام گذاشت، مخصوصا زمانیکه پای یک سوپر اسپرت همچون مک‌لارن P1 به میان باشد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا