مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای سورپرایز ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان نمایشگاه پاریس دارد

امروزه کار سختی است که کمپانی خودروساز بزرگی را پیدا کنیم و آن کمپانی اخیرا یک هاچ‌بک جنجالی تولید نکرده‌باشد. تقریبا هر برند اروپایی تا به‌حال قدمی در این عرصه برداشته‌است. حتی دوج و هولدن هم سعی کرده‌اند یک خودروی پنج‌ در اسپورت تولید کنند. تنها استثنایی که وجود دارد هیوندای است که ما امیدواریم با توجه به خودرویی که به تازگی عرضه کرده‌است، هاچ‌بک جنجالی هم در راه باشد.hyundai_1

  همه‌ی ما شنیده‌ایم که هیوندای در حال طراحی یک هاچ‌بک چابک به‌نام i30 است اما در حقیقت هیچ‌یک از ما چیز خاصی از این خودرو پس از این‌که برای تست مقاومت ۲۴ ساعته وارد پیست Nurburging شد، ندیده‌ایم. با این‌حال هیوندای گفته‌است خودرویی به نام RN30 در نمایشگاه هفته‌ی بعد پاریس عرضه خواهد کرد. اسم این خودرو زیاد هیجان‌انگیز نیست اما تصاویری که هیوندا از RN30 منتشرکرده‌، کمی این مشکل را برطرف می‌کند. ما می‌دانیم که چیز زیادی تا نمایشگاه نمانده‌ اما تصاویر منتشرشده بسیار وسوسه‌انگیز هستند.

hyundai-i30-2017

به‌علاوه، با توجه به نام این خودرو و همینطور خبرهای مربوط به نسل جدید هیوندای RN30، i30 تقریبا مناسب‌ترین نمونه برای هاچ‌بک جنجالی جدید i30 به‌حساب می‌رود. علاوه‌بر آن، هیچ‌کس درباره‌ی RN30 چیزی نمی‌داند که البته امیدواریم این بدان معنی باشد که چیزهای زیادی در این خودرو نسبت به مدل قبل تغییر کرده‌است. امیدواریم وقتی RN30 معرفی شد باعث ناامیدی ما نشود و گل سر سبد هاچ‌بک‌ها باشد.

hyundai-i30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا