مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروهای هیبریدی جدید پورشه در راه هستند!

در حالی‌که خودروهای هیبریدی چیزی جز قدم محکمی برای رسیدن به خودروهای تمام برقی نیستند، برندهای بزرگ جهانی سرمایه‌گذاری‌های عظیمی برروی خودروهای هیبریدی انجام می‌دهند تا سیستم تولید قدرت قدیمی را با سیستم الکتریکی جدید ترکیب کنند.

در میان شرکت‌های بزرگ خودروسازی، پورشه درحال پیشروی عظیمی در صنعت خودروهای هیبریدی است. به عنوان مثال، قرار است به‌زودی نسخه‌ی هیبریدی خودروی شاسی بلند کاین و همینطور سواری پانامرا به بازار عرضه شود. همینطور ۹۱۱ و Macan هم با سیستم هیبریدی در راهند.

porsche-cayenne-16_0

پورشه ۹۱۸ اسپایدر و همینطور ۹۱۹، کمک‌های بسیاری در زمینه‌ی هیبرید به خودروسازهای آلمانی کرده‌اند. پورشه در این خودروها از سیستم هیبرید برای دادن قدرت بیشتر به چرخ‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود هیبرید هم جذاب شود!

در سال‌های آتی، پورشه به خودروهای تمام برقی کارآمد دست پیدا خواهد کرد. زمانی که پورشه ماموریت E را راه‌اندازی کرد، وعده‌ی ساخت خودروی تمام برقی را طی یک دهه داد. زمانی که خودروی تمام برقی پورشه عرضه شود، اسپورت‌ترین خودروی هم‌کلاس خود می‌شود و تسلای مدل S را به‌کلی به کنار می‌زند.

porsche_macan_turbo_0

با این‌که برنامه‌ی طولانی مدت پورشه برای خودروهای تمام برقی مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که به‌زودی کلیاتی از برنامه‌ی آن‌ها منتشر شود و احتمال دارد خودرویی شبیه به ۹۱۱ با موتور تمام برقی، اولین تلاش آن‌ها باشد.

carrera4_01

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا