مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو یک نسخه اینیسیال پاریس از کولیوس جدید عرضه می‌کند!

مانند اسپاس، تالیسمان و کلیو، نسخه اینیسیال پاریس (نسخه‌ای که برای اولین بار در پاریس رونمایی می‌شود) خودروی رنو کولیوس جدید در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ به نمابش در می‌آید.

این نسخه های‌اند از این شاسی‌بلند، که بهار سال آینده در چند بازار منتخب اروپایی عرضه می‌شود، می‌تواند رنگ مشکی Amethyste اختصاصی با رنگ ارغوانی متالیک تیره، نشان‌گذاری ویژه رنو، تزئینات گلگیرهای جلو و رینگ‌های ۱۹ اینچی بریده شده با الماس داشته باشد.

2017-renault-koleos-initiale-paris-2

شاید ظاهر این خودرو بسیار شبیه به نسخه استاندارد رنو کولیوس باشد، اما در داخل آن از روکش‌های چرم ناپای مشکی و طوسی برای صندلی‌ها استفاده شده است. فرمان خودرو و دسته دنده آن از جنس چرم هستند. از تزئینات ویژه‌ای برای داشبرد و درب‌ها استفاده شده است و اطراف نشان‌گرها مولفه‌های خودرو نیز از جنس چرم است.

فهرست امکانات این رنو کولیوس شامل صندلی‌های جلوی برقی دارای سیستم گرمایش و تهویه، سسیتم سرگرمی و اطلاعات R-Link 2 با یک نمایشگر ۸.۷ اینچی پرتره، سیستم گرمایش و تهویه، سیستم صوتی های‌اند Bose، نشان Initiale Paris برروی رکاب خودرو، اضافاتی برروی فرمان، برجستگی در پشت و پشت‌سری‌ صندلی‌های جلو است.

2017-renault-koleos-initiale-paris-4

سیستم‌های کمکی راننده در این شاسی‌بلند شامل سیستم ترمز اضطراری فعال، سیستم هشدار انحراف از بین خطوط، هشدار فاصله ایمن بین خودروها، سیستم تشخیص میزان ترافیک و جلوگیری از سرعت بیش‌ از اندازه، هشداردهنده نقاط کور، هشدار تشخیص خستگی راننده، دوربین دیدعقب، سنسورهای پارک جلو، عقب و کنار، سیستم کمکی پارک کردن آسان و سیستم اتوماتیک نور بالا\پایین می‌شود.

2017-renault-koleos-initiale-paris-3

رنو همچنین برای خریداران کولیوس جدید اینیسیال پاریس دسترسی به یک مرکز تماس اختصاصی را ممکن می‌سازد که “پاسخ‌های مناسب و مفید به درخواست کمک در مورد هر مشکل به وجود آمده‌ای ارائه می‌کند” و ۲۴ ساعته در دسترس است. بسته به بازار مربوط، این شاسی‌بلند می‌تواند از یک سری از خدمات اختیاری مانند سرویس وصول و بازگشت خودرو، تدارک یک خودرو در هنگام سرویس کولیوس و “راننده برای خودروی مشتریان” بهره ببرد.

 

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا