مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند متفاوت میتسوبیشی با نام GT-PHEV در پاریس به نمایش درآمد

شاید با نگاه به GT-PHEV بتوان آن را نسل آینده اتلندر دانست که با طراحی عالی و تکنولوژی فوق‌العاده، بروز شده است. این خودرو زبان طراحی جدید میتسوبیشی را با جلوپنجره جدید و چراغ‌های روشنایی خاص به نمایش می‌گذارد. میتسوبیشی بیشتر از همه تبلیغات این خودرو را با موضوع ایمنی انجام می‌دهد و بخش جلویی خودرو را حفاظ دینامیکی نامگذاری کرده است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به دریچه‌ هوای افقی و سقف مسطح براق اشاره کرد.

mitsu-gtphev-concept-livepics-8

 

نوع پوشش بدنه این خودرو به نحوی تعیین شده که باعث منعکس شدن نور چراغ‌ها و نورانی شدن خودرو می‌شود. چراغ های یکپارچه عقب خودرو نیز زیبایی خاصی را به GT-PHEV بخشیده‌اند. درب‌های دروازه‌ای شکل GT-PHEV به ما نشان می‌دهند که میتسوبیشی یک خودرو خاص را برای آینده آماده کرده است. در داخل کابین، GT-PHEV همه چیز مربوط به ارگونومی، پالایش و فناوری می‌شود. میتسوبیشی یک حس و دید باز را در اخل کابین از طریق داشبورد افقی و شیشه پانوراما فراهم کرده است. خودروساز ژاپنی برای مدل کانسپت خود از سه موتور الکتریکی (یک موتور 90 کیلو وات در جلو، دو 45 کیلو وات در عقب) با یک موتور بنزینی 2.5 لیتری به صورت ترکیبی، بهره گرفته است. بنابراین از لحاظ قدرت و مصرف سوخت این شاسی بلند منحصربه‌فرد چیزی کم نخواهد داشت.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا