مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا ریو 2017 ساب کامپکت در نمایشگاه پاریس به‌نمایش درآمد!

حتما با محصول پرطرفدار ریو از کمپانی کیا آشنا هستید. حتی اگر در هفته‌های اخیر تصاویر و مشخصات این خودرو را در رسانه‌ها دیده باشید، بازهم دلیل نمی‌شود که فکر کنید از این خودرو در پاریس استقبال نخواهد شد. بسیار روشن است که این اتومبیل کوچک از قبل بهتر و بهتر شده و در واقع ما رشد واضح خودروهای سگمنت B را در این مدل مشاهده می‌کنیم. ما هرسال شاهد تغییرات مثبتی بر روی ریو از جانب کیا هستیم که با رشد تکنولوژی و کیفیت این خودرو، طرفداران بیشتری را جذب می‌کند.

kia-rio-paris-livepics-11

شایعات زیادی پیرامون رقبای این خودرو مانند نیسان میکرا ۲۰۱۷ و فورد فیستا مطرح بود که مدل‌های جدید این خودروها نیز در این نمایشگاه حضور دارند. کیا در ریو جدید از مقدار زیادی فناوری و یک طراحی اسپرت شگفت‌آور استفاده کرده که طیف گسترده‌ای از موتورهای ۱.۰ لیتری با قدرتی از ۹۸ تا ۱۰۸ اسب‌بخار، ۱.۲۵ لیتری با قدرتی از ۸۲ تا ۹۰ اسب بخار و موتور ۱.۴ لیتری توربو با قدرتهای ۶۹ و ۸۸ اسب بخار برای آن در نظر گرفته شده. براساس ادعای مسئولان شرکت ریو جدید یکی از بزرگترین خودروهای این سگمنت تا امروز است. لازم به‌ذکر است که سیستم اپل کارپلی و اندروید اتو برای این خودرو با رابط کاربری کیا درنظر گرفته که باعث بهبود ارتباط انسان با خودرو خواهد شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا